Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:44:49 GMT

جزییات دزدی عجیب اما ماهرانه از خط اصلی سوخت بندرعباس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۱۲۰

جزییات دزدی عجیب اما ماهرانه از خط اصلی سوخت بندرعباس

‍‍‍‍‍‍

نیروی انتظامی هرمزگان موفق به دستگیری افرادی شد که با طرز ماهرانه‌ای با حفر ۱۱ متر در زمین و رسیدن به خط لوله اصلی سوخت بندرعباس، آن را سوراخ و روزانه از آن برداشت گازوییل می‌کردند.

به گزارش مشرق، شورای تأمین استان هرمزگان چندی قبل با مصوبه‌ای خواستار پیگیری جدی شناسایی عوامل سوراخ کردن خط لوله اصلی انتقال سوخت بندرعباس و سرقت محصولات نفتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان می‌گوید: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی، محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین را شناسایی کردند و محل را به طور دقیق و شبانه روزی مورد رصد و مراقبت قرار دادند تا عناصر اصلی و مجرمان را مورد شناسایی قرار دهند.

وی در همین زمینه ادامه داد: پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی در پی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی صورت گرفته، پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دو نفر از بزهکاران موضوع که در حال انجام سوخت گیری بودند، دستگیر کردند

به گفته سردار جعفری، پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر از زیر زمین به خط لوله اصلی متصل شده بود، کشف و در محل بالغ بر ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوییل نیز که برای انتقال آماده شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: ۴ نفر از دیگر مجرمان و عاملان این اقدام و قاچاقچیان سوخت دخیل در این پرونده نیز دستگیر شده‌اند و پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان و تعیین میزان دقیق سوخت به سرقت رفته از سوی اینان در دستور کار جدی پلیس است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت هرمزگان بندرعباس سردار غلامرضا جعفری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خط لوله اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی