Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیری آنری در مورد تصمیم کیلیان ام باپه برای ماندن در پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد رئال مادرید، صحبت کرده است

برای سال‌ها که گفته می‌شد که کیلیان ام باپه پس از پاری سن ژرمن به رئال مادرید خواهد پیوست اما این بازیکن هفته گذشته قرارداد خود را باشگاه فرانسوی تمدید کرد و با اینکار، باعث شوکه شدن اکثر هواداران فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

طرفداری | حال تیری آنری معقتد است که تصمیم کیلیان ام باپه برای ماندن در پاری سن ژرمن، اتفاقی بزرگ و مهم برای فوتبال فرانسه است. آنری در مصاحبه با گل در این‌باره، گفت:

تصمیم ام باپه برای ماندن در پاری سن ژرمن، اتفاق بسیار بزرگی برای فوتبال فرانسه است. من فکر می‌کردم که او می‌خواهد برود. همه و از جمله خودش نیز چنین فکری را می‌کردند. اما او نظرش را تغییر داد. نمی‌دانم که دقیقا چه چیزی باعث شد تا نظرش را تغییر دهد زیرا من هنوز مصاحبه او را ندیده‌ام. حتما عاملی اساسی در میان بحث‌ها وجود داشته است. شنیده‌ام برخی افراد به او زنگ زده‌اند. ظاهرا رئیس جمهور فرانسه هم با او تماس گرفته و این اتفاق دیوانه کننده است.

 تیری آنری در مورد اینکه تمدید قرارداد ام باپه چه ارزش و معنی برای پاری سن ژرمن دارد، گفت:

 امیدوارم این نشان دهد که پاری سن ژرمن به کجا می‌خواهد برود (چه هدفی را در پیش گرفته است). به طور معمول یک چیز مشخص است. وقتی برای یک باشگاه بزرگ بازی می‌کنید، از آن دور نمی‌شوید و زمانی که شما پیر شدید آن باشگاه بزرگ، آنگاه از شر شما خلاص می‌شود. شما در اوج (دوران) خود هستید و تصمیم می‌گیرید که نروید. او تصمیم گرفت بماند و مشخصا، باشگاه در قلب او جای دارد.  همه در فرانسه از این اتفاق خوشحال هستند. اینکاری که شما باید قبل از هر چیزی به عنوان یک تیم، انجام دهید. اگر می‌خواهید موفق باشید، نمی‌توانید آن مرد را رها کنید و اگر او را رها کنید، قرار نیست کسی مانند او را در گوشه و کنار پاریس پیدا کنید.

 تیری آنری در مورد اینکه بسیاری از هواداران فوتبال دلیل ماندن او در پاری سن ژرمن را پول می‌دانند، گفت:

 مردم مدام در مورد پول و قدرتی که او به دست می‌آورد، صحبت می‌کنند اما من دوست دارم فکر کنم که او برای مدت طولانی به این مسئله فکر کرده است. پول را هر جایی که می‌رفت به دست می‌آورد اما او خواهان ماندن بود.

 آنری در مورد عملکرد تیم‌های فرانسوی در رقابت‌های اروپایی و تاثیر ام باپه رو این موضوع، گفت:

 ما در سطح باشگاهی مشکل داریم و اغلب در اروپا، قهرمان نمی‌شویم. ما تنها دو قهرمانی داریم. فکر می‌کنم یکی از آن‌ها متعلق به پاری سن ژرمن در جام برندگان اروپا باشد که آن را مقابل راپید وین به دست آوردند و دیگر نیز مارسی که در فینال، میلان را شکست داد. تعداد‌شان زیاد نیست. بنابراین اگر بازیکنی مانند ام باپه را از دست بدهید، قهرمانی در اروپا برای پاری سن ژرمن، کمی سخت خواهد شد اما خوشبختانه او می‌ماند.

 

اخبار داغ 

یونس دلفی به پرسپولیس پیوست / غیررسمی سعید صادقی، یک گام دیگر به سمت استقلال! قیمت سادیو مانه در نظر بایرن مونیخ مشخص شد ورود بازیکنان رئال مادرید به پاریس / گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آنری در مورد تیری آنری ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است