Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:09:56 GMT

وزارت دفاع به بالاترین سطح اقتدار رسیده است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۴۲۷

وزارت دفاع به بالاترین سطح اقتدار رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور در پی شهادت مهندس شهید احسان قدبیگی، پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه پارچین که منجر به شهادت مهندس احسان قدبیگی گردید را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، کارکنان مؤمن و پرتلاش صنعت دفاعی کشور بویژه به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای تولید اقتدار دفاعی به برکت خون این شهید و بیش از هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده است، به بالاترین سطح اقتدار دفاعی رسیده است.

اقتداری که هم بازدارنده است و جرأت هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و هم نقطه‌ی امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و شهدای صنعت دفاعی کشور بویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری نمودند.

کد خبر 5500282 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع مقدس شهدای هسته ای مجلس شورای اسلامی شهید صیاد خدایی ایران جمهوری اسلامی ایران تهران مجلس یازدهم مقام معظم رهبری محمد باقر قالیباف آزادسازی خرمشهر وزارت امور خارجه صحن مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»