Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:42:55 GMT

احتکار ۳۲۰ تن کود شیمیایی در یک کارخانه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۴۵۴

احتکار ۳۲۰ تن کود شیمیایی در یک کارخانه

حجت الاسلام محمد صادق اکبری گفت: با توجه به گزارش‌های واصله و بازدید رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی با همراهی ماموران انتظامی از شهرک صنعتی بشل شیرگاه از یک انبار کارخانه چسب ۳۹۰ کیسه کود‌های یارانه‌ای و بیش از ۴ هزار ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی حاوی کود‌های شیمیایی در محوطه کارخانه کشف شد.

او افزود: فرد مورد نظر ۳۲۰ تن کود شیمیایی دولتی وارد شده به کارخانه را به طور غیر قانونی در مصارف چسب سازی و مقداری را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته حجت الاسلام اکبری با توجه به این کود‌های شیمیایی از نیاز‌های با اهمیت کشاورزان دراستان و کشور می‌باشد دستورات قضایی صادر و مدیر عامل در این خصوص بازداشت شد.

رییس کل دادگستری مازندران می‌گوید: این نوع موارد با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط از جمله پلیس اقتصادی استان زیر ذره بین دستگاه قضایی استان قرار دارد تا افراد سودجو به دلیل زیاده خواهی ومنفعت طلبی موجب اخلال درتوزیع کود‌های شیمیایی مورد نیازکشاورزان نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود های شیمیایی احتکار کالا دادگستری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد