Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قاسم‌زاده امروز در حاشیه جلسه مشترک مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: یکی از مظاهر وفاق و همدلی در دوره جدید مدیریت شهری نشست‌های است که به صورت ماهانه بین اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری و نمایندگان مجلس به صورت منظم برگزار می‌شود.

در این نشست‌ها مسائل اساسی شهر روی میز کار مشورت‌خواهی قرار گرفته است و از جوانب مختلف از سوی مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: امروز بخش اعظمی از تمرکز مدیریت شهری بر روی مسائل بودجه‌ای است بر این اساس یک همفکری در این جلسات صورت می‌گیرد که بتوانیم از منابع ملی استفاده کنیم، لذا قرار شد نمایندگان شهرستان کمک کنند تا بتوانیم اعتباراتی را برای استفاده بهتر در اصفهان جذب کنیم.

شهردار اصفهان به بازدید نمایندگان اصفهان در مجلس از مرکز همایش‌های بین‌المللی خبردادو گفت: در این بازدید مقرر شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمک مدیریت شهری در این عرصه بیایند و مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را به عنوان یک پایگاه ملی و منطقه‌ای برای مسئولان پایتخت تبیین کنند تا به منظور کمک به نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای برگزاری همایش‌های بین‌المللی در حوزه سیاسی و اقتصادی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار اصفهان مرکز همایش های بین المللی همایش های بین المللی شورای اسلامی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست