Web Analytics Made Easy - Statcounter

​دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به همراه شوگوماران دبیرکل این نهاد آسیایی برای تماشای مسابقات جام امام رضا(ع)و دیدار با مسئولین ورزش دو و میدانی کشورمان به ایران سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت پیشکسوت ارزنده ورزش کشور زنده یاد استاد علی باغبانباشی طی روزهای ۸و۹ خرداد ماه جاری با حضور ۸ تیم خارجی و ۷ تیم داخلی به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو دهلان الحمد قطری رییس کنفدراسیون دو و میدانی قاره کهن چندی پیش در نشست مجازی با هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان ابراز علاقه کرده بود که بتواند در اولین فرصت جهت دیدار با مسئولین ورزش کشورمان و همچنین تماشای این دوره از مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع)به کشورمان سفر کند، که این امر با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و انجام هماهنگی‌های لازم میسر شد و دهلان الحمد به همراه شوگوماران دبیر کل سنگاپوری کنفدراسیون آسیا به کشورمان سفر خواهند کرد.

دیدار با مسئولین ورزشی کشورمان، دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بازدید از امکانات و تجهیزات ورزش دو و میدانی در شهر مشهد مقدس، تماشای مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) و شرکت در نشست رسانه‌ای با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های سفر دوروزه دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا به جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنفدراسیون دو و میدانی حمید سجادی علی باغبانباشی ورزیر ورزش و جوانان کنفدراسیون دو و میدانی جام امام رضا دهلان الحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد