Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه درسوم خرداد وعده الهی محقق شد گفت: فتح خرمشهر درس ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه دهدشت در گفت‌وگو با صبح زاگرس سوم خرداد را روز ماندگار در تقویم پرافتخار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: حماسه فتح خرمشهر از یکی از هویت های  ملت ایران در مقابل زورگویان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس است افزود: استکبار جهانی به دنبال آن بود که انقلاب نو رس ایران را به فلاکت ببرد و با رهبری صدام به منافع خودشان برسند. اما با استقامت فرزندان این مرزو بوم در ۸ سال دفاع از کیان خود خواب مستکبران را اشفته کردند.

وی از حماسه سوم خرداد به آینه‌ای از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت مقاوم ایران یاد کرد و افزود : دشمن وقتی نتوانست در مسائل نظامی، سیاسی و فرهنگی کاری از پیش ببرد، به مسئله اقتصادی روی آورده، امروز همه باید جهان‌آرا و سلیمانی باشیم و خرمشهر اقتصادی را فتح کنیم.

وحدانی فر بیان کرد: این حماسه عظیم به ما آموخت باید در مقابل استکبار ایستاد ، آموخت اگر متحد و منسجم نباشیم دشمن با نیرنگ در میان ما رخنه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی بود و به فرموده امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» ابراز کرد: وقتی امام فرمودند خرمشهر باید آزاد شود، عده‌ای دلشان لرزید اما سپاهیان، بسیجیان، ارتش و مردم نگذاشتند سخن ولی امر مسلمین بر زمین بماند و این وعده را با توکل بر خداوند متعال محقق کردند.

امام جمعه دهدشت با تاکید بر این که سوم خرداد برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بود، گفت:امروز خرمشهر اقتصادی در پیش داریم و با تبعیت از ولایت و با تدبیر دولت انقلابی این برهه را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وحدانی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه فتح خرمشهر به ما ایستادگی در مقابل استکبار را آموخت، افزود:خرمشهر یعنی ولایت‌پذیری، و هنگامی ولی فقیه نکته‌ای بیان می‌کنند دیگر شبهه معنا ندارد و اینکه خرمشهر به ما این درس را داد که خرمشهرها تحقق واقعی وعده الهی همراه با پایمردی و ایستادگی مردم است.

وی زنده شدن خوداتکایی و به اوج رساندن خودباوری را از دیگر دستاوردهای فتح خرمشهر برشمرد و گفت: رزمندگان با ایمان و خودباوری و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند امروز هم رمز موفقیت تبعیت از ولی فقیه زمان است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فتح خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران