Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار الله بداشتی، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: پست‌های مدیریتی امانت شهدا در دست مدیران است و باید از این امانت به خوبی حراست کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار حمیدرضا الله بداشتی در یادواره شهدای کارگر و مدافع حرم استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دشمنان ما تمام تلاششان این بود که خرمشهر آزاد نشود اما جوانان ما با دستور امام برای آزادسازی خرمشهر، خون دادند و این شهر را آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد آزادسازی خرمشهر و وجود خرمشهرهای دیگر از جمله خرمشهرهای اقتصادی، خرمشهرهای تولید و خرمشهرهای اراده بیان کرد: این خرمشهرها آزاد نخواهد شد مگر اینکه عزم راسخ، ابتکار عمل و از خودگذشتگی همچون دوران دفاع مقدس وجود داشته باشد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور یادآور شد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات، تفکر بسیجی، نگاه جهادی و اطاعت از ولی امر مسلمین است.

وی تاکید کرد: اگر شهادت نبود، امروز امنیت حاصل نمی شد و اگر رزمندگان ما جان عزیز خود را نثار نمی کردند، امروز آرامش نداشتیم و 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور و 400 شهید جامعه کارگری یزد و شهدای مدافع حرم خون دادند تا امنیت حاصل شود.

الله بداشتی با اشاره به اینکه این شهدا آگاهانه جان خود را نثار کردند، افزود: خون این شهدا امتداد خون شهدای کربلاست و مبادا که عکس شهدا را به دیوار بزنیم و عکس عملکرد و آرمان آنها عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برای هر کدام از پست‌ها در این کشور یک کربلا شهید داده ایم، تصریح کرد: پست های مدیریتی در دست مدیران ما امانت است و آنها باید امانتدار خون شهدا باشند و از این ماموریت و مسئولیت باید خوب نگهبانی کنند و امروز بر تمام مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی فرض است که به خوبی مدیریت کنند زیرا این مردم ولی نعمت ما هستند.

الله بداشتی اظهار داشت: نگاه ما به مردم نگاه خدمت است و افتخار ما باید خدمت به این مردم باشد زیرا این مردم الهی و ولایی هستند.

وی تصریح کرد: اسارت فقط در بند زندان بودن نیست، اسارت در خود، خود شیفتگی ها و اسارتی که برخی مدیران پیرامون صندلی های مدیریتی برای خود ایجاد کرده اند، همه نوعی از اسارت است و این حصرها باید شکسته شود.

الله بداشتی بیان کرد: پایان زندگی همه ما مرگ است اما شهدا با خداوند متعال معامله کردند و شهدای ما مکتبی را ایجاد کردند که برای نسل جوان ما مکتب سلحشوری است.

وی ادامه داد: شهیدی همچون سردار سلیمانی به جوانان ما آموخت که با ولایت پذیری می توان ملی‌ترین و در عین حال امتی ترین بود، او در میدان نبرد فرمانده دلاور و در کمک به مردم بحران زده، همچون جهادگران در صحنه بود.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: سردار سلیمانی در خارج از مرزها به دفاع از مرزها پرداخت که مبادا داعشی ها ورود کنند زیرا اگر داعش پایش به کشور باز می شد، امروز امنیتی در کشور ما وجود نداشت و حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان دلاور، پاسداران گمنام و جوانان رشید در مقابل این دشمن در خارج از مرزها ایستادند.

وی با بیان اینکه نگاه حاج قاسم، نگاه تلاش و نگاه اخلاص بود، گفت: حاج قاسم در نبرد با کفر پیشقدم بود و فداکارانه و شجاعانه جان عزیز خود را نثار انقلاب کرد و به ما آموخت که هرکس برای دیده نشدن کار کند، خدا برای دیده شدنش، کارها می کند و دیدیم که برای تشییع پیکر او فوج فوج از گروه های مختلف حضور یافتند زیرا حاج قاسم بر قلب ها حکومت می کرد.

الله بداشتی یادآور شد: همه شهدا برای اینکه نظام ما ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشد، در این حوزه پا گذاشتند و بسیج به عنوان معجزه انقلاب نیز با همین نگاه در همه عرصه ها در راه خدا جهاد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: الله بداشتی حاج قاسم پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان