Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با تعامل مدیریت شهری اصفهان و بهره گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای رفع مشکلات شهر گام برمی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی صبح امروز جمعه ششم خرداد ماه در حاشیه جلسه مشترک مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان اظهار کرد: در مجلس یازدهم و دوره ششم شورای اسلامی شهر توافقی بین مجمع نمایندگان شهرستان و شورای اسلامی شهر انجام شد مبنی براینکه از توان مشترک برای رفع مسائل مهم شهری استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع در نظر داریم با برقراری ارتباطات قوی‌تر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای رفع مشکلات شهر گام برداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری اهتمام ویژه ای دارد، ادامه داد: گزارشات دوره‌ای شهردار گواه بر این ادعا است که اکنون روند جدیدی در اصفهان آغاز شده است؛ بازگشت آرامش به شهر و دور شدن از حاشیه نیز از ویژگی‌هایی است که در لوای جلسات مشترک بین شورا و نمایندگان قابل مشاهده است‌، بنابراین امید داریم این قبیل جلسات باعث رفع همه مشکلات شهری شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان گفت: ساخت و تکمیل مرکز همایش‌های بین المللی از جمله اقدامات مهم شهرداری اصفهان در طول سال‌های گذشته بوده است، خوشبختانه روند رو به رشدی را در تکمیل این مرکز مشاهده کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان تکمیل شده، امید داریم بتوانیم از این سرمایه ملی به نحو شایسته استفاده کنیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان مقرر شد از وزرایی که می‌توانند در بهره‌برداری از این مجموعه مثمرثمر باشند، دعوت کنیم تا از این مرکز بازدید کنند.

کد خبر 577979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده مردم اصفهان در مجلس شهر کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز همایش های بین المللی شورای اسلامی شهر رفع مشکلات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست