Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:07:26 GMT

قصد داریم پشتوانه ای برای تیم ملی هاکی درست کنیم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۵۳۷

قصد داریم پشتوانه ای برای تیم ملی هاکی درست کنیم

سرمربی تیم ملی هاکی ایران گفت: رقیب همیشگی ما کشور مالزی است، قزاقستان هم تیم خوبی دارد. تیم‌های دیگر مانند تایلند و ازبکستان در اندازه تیم ملی ایران نیستند، اما ما برای همه رقیبان خود احترام قائل هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی ایران در جمع خبرنگاران در رابطه با اردوی تیم ملی هاکی در اصفهان، اظهار کرد: هشتمین اردو آماده سازی تیم ملی هاکی است که به دلیل داشتن شرایط سخت افزاری در خمینی شهر اصفهان برگزار شد، آب و هوای خمینی شهر تا حدودی مانند تایلند، کشوری که می‌خواهیم در آن مسابقه دهیم است و همچنین قصد داریم هاکی را در شهرستان‌ها توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۱ بازیکن از استان‌های مختلف در این اردو حضور دارند، ۴ اردو دیگر خواهیم داشت که تعداد بازیکنان هم کم می‌شود تا کیفیت تمرینات را بالا ببریم و در نهایت تیم با ۱۷ نفر بازیکن و کادر فنی برای مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی هاکی ایران با بیان اینکه قدرت اول آسیا هستیم، تصریح کرد: در ایران از لحاظ سالن و سخت افزار مشکلی نداریم، در تیم ملی از بازیکنان باتجربه کمتر استفاده کردیم و بیشتر جوانان را پای کار آوردیم تا پشتوانه‌ای برای تیم ملی هاکی درست کنیم. برنامه‌هایی که داشتیم به خوبی جلو رفته و فاز اصلی تمرینات از این به بعد شروع می‌شود.

نورانی افزود: رقیب همیشگی ما کشور مالزی است، قزاقستان هم تیم خوبی دارد. تیم‌های دیگر مانند تایلند و ازبکستان در اندازه تیم ملی ایران نیستند، اما ما برای همه رقیبان خود احترام قائل هستیم.

وی در خصوص کمبودهایی که برای رشته هاکی وجود دارد، خاطر نشان کرد: از لحاظ سالن کمبودی نداریم، اعتباری که وزارت ورزش برای فدراسیون هاکی در نظر گرفته است کافی نیست و با توجه به اینکه رشته‌ای گروهی داریم هزینه‌ها خیلی زیاد است. رئیس فدراسیون هاکی اسپانسرهای خوبی آورده و استان‌ها تلاش خود را برای هاکی بیشتر کردند تا تیم ملی هاکی نتیجه خوبی بگیرد.

سرمربی تیم ملی هاکی ایران، اضافه کرد: دغدغه ما همیشه این بوده که از لحاظ مالی تأمین شویم، از مسئولین انتظار داریم به ما کمک کنند تا کیفیت کار ما بالاتر برود. برای تیم ملی هاکی بانوان ۹ مرحله اردو گذاشته شده و در اردوی بعدی با تیم ملی ترکیه اردو مشترک و بازی دوستانه خواهند داشت، اما در گذشته در حق بانوان ما اجحاف شد و انتظار داشتند مانند آقایان به آنها هم رسیدگی شود که قدیمی رئیس فدراسیون جدید فدراسیون هاکی نگاهی برابر به آقایان و بانوان دارد. متأسفانه بانوان ما تجربه کمی دارند و محدودیت‌هایی در کشور ما وجود دارد که باعث شده نیاز داشته باشند آقایان هم از لحاظ دانش افزایی به آنها کمک کنند.

نورانی با بیان اینکه اصفهان پیشینه خوبی در هاکی دارد، تصریح کرد: نمی‌دانم در استان اصفهان چه اتفاقی افتاد که در یک زمانی دیگر نتوانستند برای تورنمنت‌های هاکی بیایند و پشتوانه سازی در این استان صورت نگرفت. مربیان و بازیکنان اصفهان باید از اردوهای ملی که در شهرشان برگزار می‌شود استفاده کنند و بیایند از نزدیک تمرینات را ببینند و تجربه کسب کنند.

کد خبر 577983

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی هیأت هاکی استان اصفهان ورزش هاكي تیم ملی هاکی هاکی روی چمن هیئت هاکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی تیم ملی هاکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در ویدیویی که از این گفت‌وگو منتشر شده، مجری بی‌بی‌سی فارسی سؤالات خود را از کاغذ می‌پرسد و خبرنگار بی‌بی‌سی جهانی نیز از روی کاغذی که در مقابلش قرار دارد پاسخ سؤالات مجری را از رو می‌خواند و سپس مترجم، پاسخ‌ها را به زبان فارسی برگردان می‌کند!

این درحالی است که نویسنده گزارش بی‌بی‌سی جهانی درباره نیکا شاکرمی، در این گفت‌وگو اذعان دارد که اسناد ادعایی در گزارشش، گاف‌ها و تناقضات متعددی داشته است.

وی همچنین از پاسخ به این سؤال که اسناد از کجا به دست بی‌بی‌سی رسیده، طفره می‌رود. پس از انتشار ویدیوهای این گفت‌وگو، یک کاربر فضای مجازی درباره آن اظهار کرد که بخش فارسی BBC آمد ابروی بخش جهانی را درست کند، چشمش را هم کور کرد! برخی دیگر از کاربران فضای مجازی تدارک چنین مصاحبه‌ای را شراکت بخش فارسی BBC با پروژه دولت انگلیس برشمردند.

این کاربران همچنین معتقدند که جعل چنین گزارشی نه تنها به‌خاطر پروژه تبلیغاتی علیه ایران در اثنای درگیری‌های غزه بوده بلکه ارجاع این مأموریت به بخش BBC جهانی بدین خاطر صورت گرفته است که کلیه رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین به عنوان بازتاب‌دهنده این گزارش در پروژه مشارکت کنند. چرا که اگر بخش فارسی BBC این گزارش را منتشر می‌کرد، به دلیل اختلافات موجود میان شبکه‌های فارسی‌زبان (علی‌الخصوص BBC و اینترنشنال)، احتمال پوشش ناکافی پروژه از سوی سایر فارسی‌زبان‌ها بالا می‌رفت.

پمپاژ دروغ به نفع پلیس امریکا

خبر دیگر اینکه، گزارش جعلی و سندسازی بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی علاوه بر کاربران ایرانی، واکنش کاربران خارجی شبکه‌های اجتماعی را هم در پی داشت. این کاربران با اشاره به سندسازی بی بی سی، از این رسانه انگلیسی خواستند که به جای دروغ پردازی علیه ایران به پوشش سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های امریکا توسط پلیس این کشور بپردازند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را به تصویر بکشد. این کاربران معتقدند که شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی برای به حاشیه بردن اقدامات ضد حقوق بشری پلیس امریکا، دست به دروغ‌سازی علیه ایران زده است.
دو روز از انتشار گزارش بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با مرگ نیکا شاکرمی می‌گذرد. به رغم اذعان بخش فارسی این رسانه به سندسازی، بی‌بی‌سی درقبال انتقادات و مطالبه کاربران برای ارائه اسناد اصلی سکوت کرده است.

کد خبر 848862 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد