Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال ملاثانی از اتفاقات رخ داده در بازی برابر ملوان ابراز دلخوری کرد.

لفته حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا  با اشاره به اتفاقات تاسف آور بازی تیمش در انزلی برابر ملوان اظهار داشت: اتفاقاتی که در انزلی رخ داد برای ما قابل هضم نیست و انتظار نداشتیم آن برخوردها با تیم ما صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص حواشی دیدار استقلال ملاثانی برابر ملوان تاکید کرد: ملوان تیم خوب و قابل احترامی است ولی ما برای بازی برابر این تیم به محض ورود به ورزشگاه با توهین از سکوهای هواداران این تیم روبرو شدیم ولی با وجود این مسئله هیچ واکنشی به بی احترامی ها نداشتیم. وقتی ما بازی را با برتری دو بر یک بردیم با سنگ و بطری از ما پذیرایی کردند و انواع و اقسام توهین ها به ما شد. ما همه ایرانی هستیم و تحت یک پرچم واحد با قومیت های مختلف کنار هم در یک کشور زندگی می کنیم و برای ما عجیب بود که علیه ما شعارهای قومیتی سرداده شد! بعد از گل ما بازیکن ما به شیوه جنوبی ها یزله داشت که باز هم توهین شنیدیم.  در نشست خبری هم بی احترامی های زیادی به تیم ما و کادرفنی ما شد که همه ما را ناراحت کرد.

حمیدی  در مورد میهمان نوازی جنوبی ها از ملوان در بازی رفت تصریح کرد: در بازی رفت که در خوزستان برگزار شد، استقلال شکست خورد اما آب از آب تکان نخورد و هیچ اتفاق یا توهینی به کسی نشد اما ما در انزلی انواع و اقسام بی احترامی ها را شاهد بودیم. هامن طور که گفتم ما همه ایرانی هستیم و نباید توهین های قومیتی را شاهد باشیم.

مربی استقلال ملاثانی در پایان این گفت و گو خاطرنشان کرد: ایران و آبادان این روزها عزادار فوت هموطنان مان در آبادان است. حادثه اخیر در آبادان همه ما را ناراحت کرده و جا دارد به بازمانده ها و خانواده های داغدار آبادانی این مصیبت را تسلیت بگویم.

انتهای پیام //  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملوان مربی توهین انزلی استقلال ملاثانی لفته حمیدی بی احترامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم