Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:52:16 GMT

گلوگاه هاب جشنواره ای شود/ رفع مشکل دکل بندان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۷۷۱۱

گلوگاه هاب جشنواره ای شود/ رفع مشکل دکل بندان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمود حسینی پور پیش ازظهر جمعه در نشست هم اندیشی با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم گلوگاه در انستیتو تیرتاش گلوگاه اظهار کرد: حضرت امام راحل خدمت بی منت و با مردم بودن را به ما آموختند تا تلاش کنیم در مسیر خدمت رسانی باشیم...

استاندار مازندران با قدردانی از مادر شهیدان‌حجازی گفت: شهیدان از افتخارات مازندران و خانواده و مادر این شهید از افتخارات مازندران و ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور با بیان اینکه در مطالعات گلوگاه به فاکتورهای خوبی رسیدم؛ خاطر نشان کرد: مرم گلوگاه از پیشتازان تحولات انقلاب بودند که در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف خوش درخشیدند و نباید این جایگاه را داشته باشد و نیازمند تحولات است وتمام تلاش مان را برای جبران عقب ماندگی‌های گلوگاه می‌کنیم.

وی گفت: برنامه کوتاه مدت در گلوگاه با فوریت‌های لازم و ضروری برای رشد و توسعه اندیشیده شد زیرا موضوع آب از مسائل مهم شهرستان گلوگاه است و برنامه میان مدت و دراز مدت هم با سند آمایش با بهره گیری از نخبگان اجرایی شود.

وی افزود: گلوگاه بام شرق مازندران است و باید المان‌های شهری افزایش یافته و بیانگر افراد شاخص شهرستان و استان باشد و مسائل دکل بندان آن حل شود.

وی با بیان اینکه روش‌های ایجاد درآمد در شهر گلوگاه فراهم شود، گفت: یکی از زیرساخت‌های توسعه، شهرسازی است و با ضعف‌های مدیریتی این شهر آباد نشد و باید شهر تقویت شود.

حسینی پور افزود: گلوگاه از کشاورزی، دامداری، تجارت و صادرات و گردشگری برخوردار باشد واکنون در گردشگری گلوگاه محروم‌هستیم و باید از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

حسینی پور افزود: گلوگاه باید به هاب جشنواره‌ها و شناسایی استعدادهای مازندران تبدیل و باید جوانان ما استعدادهای درخشان کشور و جهان شود.

وی افزود: گلوگاه در حوزه آموزشی هم‌نیازمند تلاش است و نگاه من بر این است که باید استعدادهای عملی شهرستان شکوفا شود نه استعداد نظری؛ که بیشتر فارغ التحصیلان ما دارای مدرک دانشگاهی هستند.

به گفته نماینده عالی دولت در مازندران، میانگین تحصیلی ما در استان بالاتر از کشوری است؛ اما اینکه فقط تحصیل انجام شود و بیکار باشد نمی‌توان به توسعه یافت و باید متناسب با نیاز شهرستان برای اشتغال تلاش کرد.

کد خبر 5500313

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران محمود حسینی پور گلوگاه آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی شهید حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل امیرحسین زارع چیست؟

امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روز‌های گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری