Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد دو دستگاه پراید در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود ۷ کشته و مصدوم به جا گذاشت .

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،تصادف خونبار شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام - چشمه کبود "محور ایلام به دره‌شهر" که در اثر برخورد دو دستگاه پراید حادث شد منجر به کشته و زخمی شدن 7 شهروند ایلامی شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تائید خبر تصادف شامگاه پنجشنبه در مسیر فرودگاه ایلام- چشمه کبود اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد دو دستگاه پراید با هم برخورد کرده که این تصادف 2 کشته و 5 زخمی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند گفت: کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ  و سرعت غیرمجاز و ناتوانی عامل انسانی در کنترل وسیله نقلیه  اعلام کردند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از آنجا که دلیل بسیاری از تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه می باشد، لازم است رانندگان گرامی به منظور حفظ جان خود و سرنشینان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت در سطح جاده‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف جاده ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران