Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان بهارستان گفت: ۲۷۵ هکتار از شبکه توزیع آب در بهارستان فرسوده است و نیازمند توجه و اعتبارات ملی جهت رفع مشکلات آبی در بهارستان هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، عبدالله نوحی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهارستان که با حضور وزیر ارشاد به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور برگزار شد اظهار داشت: شهرستان بهارستان 64 کیلومترمربع وسعت دارد که 5 درصد جمعیت و 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد وسعت استان تهران را به خود اختصاص داده است اما فاقد امکانات مناسب زیرساختی است.

وی افزود: 1600 هیئت مذهبی در بهارستان وجود دارد که از حیث فعالیت فرهنگی در استان تهران سرآمد است و 85 درصد جمعیت آن مهاجرنشین است.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه مشکلات زیرساختی بسیاری در بهارستان وجود دارد گفت: جمعیت دانش‌آموزی بهارستان از برخی جمعیت استان‌های کشور بیشتر است که فاقد ساختار اداری و استقرار ادارات در ساختمان‌های مناسب هستیم زیرا که مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

نوحی همچنین بیان کرد: در شهرستان بهارستان بالاترین درصد مشارکت در انتخابات را شاهد بودیم زیرا که فعالیت‌های انقلابی و ارزشی در جریان است اما نیازمند امکانات متناسب برای قشر جوان و فرهیخته و ورزشکاران از سوی مسئولین نیز هستیم.

وی ابراز داشت: بهارستان قطب تولید کیف و کفش استان تهران است که در 600 کارگاه زیرزمینی فعالیت می‌کنند و محصولات این کارگاه‌ها به کشورهای خلیج فارس، آسیای میانه و کشورهای آفریقا صادرات می‌شود.

فرماندار بهارستان تصریح کرد: در حوزه پوشاک و مبلمان در استان تهران حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم که توجه بیش از پیش مسئولین را در جهت توسعه واحدهای تولیدی می‌طلبد.

نوحی گفت: 275 کیلومتر شبکه توزیع آب در بهارستان فرسوده است و 750 هکتار از مناطق شهری شهرهای بهارستان در بافت فرسوده قرار دارد که در صورت رخداد بلایای طبیعی همچون زلزله شاهد اتفاقات ناگوار خواهیم شد.

وزیر ارشاد: تجهیز و نوسازی فضاهای فرهنگی بهارستان از اعتبارات وزارتخانه انجام می‌شودصنوف بهارستان تحت نظارت بازرسان/ با متخلفان و گران‌فروشان به شدت برخورد می‌شوددستگاه قضایی برای رفع موانع تولید در بهارستان عزم جدی دارد + فیلم

وی با تأکید بر بهره‌مندی مردم از احداث مترو در بهارستان ابراز داشت: شبکه حمل‌ و نقل بهارستان از 16 سال گذشته تاکنون فرسوده شده است و نارضایتی در این حوزه از سوی مردم وجود دارد و توجه مسئولین عالی‌رتبه کشور را جهت نوسازی حمل‌ونقل عمومی را می‌طلبد.

فرماندار بهارستان بیان کرد: ظرفیت تولیدی و شغلی خوب و مناسب و با وجود 1200 واحد تولیدی و 22 هزار واحد صنفی در بهارستان در حوزه اشتغال به دلیل زیاد بودن جمعیت مشکلاتی وجود دارد.

نوحی در پایان خاطرنشان کرد: رفع محرومیت از مناطق مختلف شهرستان بهارستان در اولویت دولت است تا رفاه و آرامش را در دولت آیت‌الله رئیسی برای مردم به ارمغان آورند که با تلاش جهادی و مشارکت مردمی مشکلات و معضلات برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی