Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در جزیره قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد. افشار فتح الهی در این جلسه بیان کرد: فرصت سوزی سال‌های گذشته امکان ایجاد امکانات زیرساختی برای میزبانی از تیم‌های فوتبال حاضر در قطر را از ما گرفته است و در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گردشگران می‌توانند بدون ویزا به دو منطقه آزاد قشم و کیش وارد شوند و به همین دلیل مسئولیت اصلی پذیرایی از تماشاگران جام جهانی بر عهده این دو جزیره قرار دارد. رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید در سه حوزه میزبانی از گردشگران، افزایش مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت جام جهانی بیشترین بهره را ببریم. فتح الهی تصریح کرد: حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی- اسلامی و صلح طلب ما به جهانیان است و با تدوین برنامه مناسب فرهنگی می‌توان اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران بر جای گذاشت.
گفتنی است، اعضای کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در جزیره قشم در این نشست با بررسی چالش‌های پیش رو به بیان آخرین اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده پرداختند.
همچنین احکام اعضای کمیته توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش منطقه آزاد کیش منطقه آزاد منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منطقه آزاد ارس منطقه آزاد قشم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش

عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «منصوریان» که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش نیز است، با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در کشور چین موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ووشو استرالیا شد.

وی افزود: این ورزشکار نامی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفی از ترکیه و باخت در برابر حریف چینی به مدال نقره بسنده کرد.

معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به قضاوت پایان «مجید خوبیاری» داور هیئت ووشو منطقه آزاد کیش در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کیش اشاره کرد و گفت: خوبیاری که مسوولیت نایب رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، مستقیما توسط فدراسیون جهانی جهت قضاوت به این دوره مسابقات دعوت و با عملکردی عالی موجب درخشش نام کشور عزیزمان در حوزه داوری شد.

وی افزود: «خوبیاری» پیش از این سابقه داوری در مجامع بین المللی از جمله مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی