Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امام‌جمعه برازجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر برازجان با تسلیت 25 شوال شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار داشت: رعایت اصل شایسته سالاری در مدیریت‌ها و پست‌ها، اصل نظارت بر زیر مجموعه‌ها، رسیدگی جمعی به شکایات و گلایه‌های مردم از عملکرد ادارات و نهادها باید در دستور کار فرماندار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه برازجان افزود: مقابله برنامه‌ریزی شده با استفاده از فضای مجازی، حضور جدی و مشترک مدیران در فضای مجازی برای گزارش عملکرد و پاسخگویی به شبهات، حمایت جدی و خارج از مقررات مزاحم از سرمایه‌گذاران با تشکیل کمیته ویژه نیز از دیگر کارهای مهم است.

وی خطاب به فرماندار دشتستان عنوان کرد: از برگزاری جلسات در وقت اداری جلوگیری شود، کثرت جلسات اداری استان مانع کار و اشراف مدیران بر امور مربوطه است؛ مقابله جدی با رشوه‌خواری، باند بازی، و پارتی‌ بازی، رسیدگی جدی به مشکلات تولیدی‌های شهرک صنعتی به صورت گروهی، تشکیل کمیته اشتغال جوانان با حضور مسؤولان مربوطه، برگزاری مستمر جلسات رسیدگی به مشکلات مردم در محلات و روستاها، رسیدگی جدی به مشکلات پیچیده مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی در دستور کار قرار گیرد.

خطیب جمعه برازجان با ذکر فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره انقلابی ماندن و شاخص‌های نماینده انقلابی اظهار کرد: انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان‌های انقلابی درمان دردهای کشور است البته نکته اساسی انقلابی ماندن است، مشکل‌تر انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است چه فرد و چه جمع باشد.

مصلح  با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و نیز سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، توضیح داد: دختران باید با تاسی از مرام حضرت فاطمه معصومه (س) زندگی کنند، با حضور در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی خود را آماده یک زندگی ایده‌آل زهراگونه با تربیت فرزندانی صالح تلاش کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: دختران مایه برکت هستند، کسانی که دختر دارند مشمول برکت و مغفرت الهی قرار می‌گیرند، دختران باقیات صالحات به شمار می‌روند، بهترین فرزندان شما دختران شما هستند، رأفت و مهربانی خداوند نسبت به دختران بیش از پسران است، دختران گل خوش‌بو هستند، دختران مایه انس و خوشی والدین هستند.

امام‌جمعه برازحان با تبریک به مناسبت هفته حج نیز خاطرنشان کرد: انجام حج یکی از واجبات الهی بوده که در تمام عمر انسان تنها یک‌بار بر انسان واجب می‌شود؛ حج از جامعیت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و این واجب الهی متعلق به همه مردم است.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: جلسات وقت اداری مدیران دشتستان حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان جمعه برازجان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت