Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پردیس با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه آبادان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: ساخت و سازها و نظارت‌ها و مجوزها باید دقیق و مهندسی و سختگیرانه و منطقی صورت بگیرد تا شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم.

وی با اشاره به چند ویژگی نماینده انقلابی از نظر مقام رهبری، افزود: نماینده انقلابی هم قانون خوبی وضع می‌کند و هم پای قانون خوبی که وضع کرده است محکم می ایستد، باید مردمی و پایبند کامل به قانون اساسی با پرهیز از گروکشی و معارضه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها سه دلیل دارد، اظهار داشت: افزایش قیمت کالاها جهانی ،سنواتی و در نهایت به خاطر اصلاح قیمت ها توسط یارانه و ساماندهی آن است که در این زمینه با قوت تمام کار می شود تا زیرساخت های قانونی نظارت را تقویت  و با گران فروشان و متخلفان و محتکران شدیداً برخورد خواهد شد زیرا مردم از نظر اقتصادی در رنج هستند.

وی گفت: اقدامات تحریک آمیز صهیونیستها در حمله موشکی به دمشق (زینبیه) و ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی بی جواب نخواهد ماند.

امام جمعه پردیس با اشاره به سفر وزیر ورزش و نماینده رئیس جمهور به این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این سفر یک روزه از بومهن، مسکن مهر و ناحیه صنعتی خرمدشت بازدید شد و تمامی مسائل و مشکلات  نظیر؛ مترو، مسکن مهر، مشکلات شهرک طلائیه و امام خمینی بومهن، کمربندی، نیاز به افزایش سرانه ورزشی، توسط فرماندار شهرستان بیان شد که برای رفع حل مشکلات و درخواست و انتظار رسیدگی داریم.

حسینی با اشاره به دهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات، اظهار داشت: مبارزه با مصرف دخانیات وظیفه انسانی، ایمانی و ملی ما است و براساس گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی، مصرف دخانیات سالانه بیش از هشت میلیون نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم (استنشاق دود سیگار و قلیان) در سراسر جهان به کام مرگ می‌کشاند و استعمال دخانیات انواع مختلفی از سرطان‌ها و همچنین بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، بیماری ریه و سایر مشکلات سلامتی را ایجاد  می‌کند.

به گزارش ایرنا، مراسم عزداداری امام جعفر صادق (ع) پیش از ظهر امروز در جوار صحن مطهر امامزاده سلطان مطهر(ع)) در ده بومهن با حضور شهروندان دوستدار اهل بیت و مسئولان شهرستان برگزار شد.

امام جعفر صادق (ع) در روز بیست و پنج شوال سال ۱۴۸ هجری قمری و در سن ۶۵ سالگی بر اثر مسمومیت به شهادت رسید، مرقد مطهر ایشان در قبرستان بقیع واقع در مدینه منوره در کنار قبر پدر، پدر بزرگ و امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد و در تقویم جمهوری اسلامی سالروز شهادت امام صادق (ع) تعطیل رسمی است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس ستاد اقامه نماز کشور آبادان رژیم صهیونیستی سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس ستاد اقامه نماز کشور آبادان شهرستان پردیس ستاد اقامه نماز کشور آبادان رژیم صهیونیستی سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • نماز جمعه سنندج
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود