Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:39:22 GMT

حضور سرزده رئیس قوه قضاییه در نماز جمعه پیشوا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۲۵۳

حضور سرزده رئیس قوه قضاییه در نماز جمعه پیشوا

رئیس قوه قضاییه به طور سرزده به پیشوا سفر کرد و در نماز جمعه حضور یافت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای ظهر جمعه به طور سرزده به پیشوا سفر کرد.

بر اساس این گزارش رئیس قوه قضائیه برای شرکت در نماز جمعه در مصلی پیشوا حضور یافت.

گفتنی است که اژه‌ای در جریان حضور در نماز جمعه پیشوا با نمازگزاران پیشوایی گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت پیشوا قوه قضاییه محسنی اژه ای خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه