Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمنان از ترس اینکه کودکان و نوجوانان ایران اسلامی جای پای شهدا نگذارند و گوش به فرمان ولایت و مرجعیت باشند عکس العمل نشان می دهند.

وی اظهار داشت: خدا خواست تا این سرود به یک فرهنگ برای ترویج ایثار و شهادت و ولایت مداری تبدیل شود، خدا همواره می خواهد تا دین اسلام پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه گناه کردن در بین برخی افزاد نا آگاه عادی شده است گفت: عادی شدن گناه در جامعه به دلیل این است که امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده است که باید احیا شود، تذکر لسانی با آرامش و نرمی کارساز است و باید در قبال منکرات حساس باشیم و امر به معروف و نهی از منکر کنیم. 

حجت الاسلام حسینی افزود: گروههای امر به معروف و نهی منکر تشکیل خواهد شد و هر روز در سطح شهر با تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به شهادت پاسدار اسلام شهید صیاد خدایی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اقدامات کورکورانه قصد عرض اندام دارد امروز اسرائیل در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته و با ترور مذبوحانه قصد ناامنی در ایران را دارد این حرکت مذبوحانه بدون جواب نخواهد بود.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب گفت: نمایندگان به فرمایشات رهبری توجه کنند و اگر به فرمایشات رهبری گوش کنند ولایت پذیر هستند و اگر چنین نباشد موضع نمایندگان مشخص می شود، نمایندگان در غزل و نصب مدیران دخالت نکنند. 
وی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) یک الگوی مناسب برای دختران و زنان است که همواره پشتیبان ولایت بود و امروز برکت آن حضرت شهر مقدس قم و حوزه علمیه پایگاه مهم شیعیان در جهان است.
وی همچنین با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار داشت: با عاملان ساخت و ساز ناایمن در کشور و آبادان باید برخورد جدی شود تا درس عبرتی شود برای کسانی که با جان و مال مردم بازی می کنند.

برچسب‌ها بروجرد خطبه ها لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد خطبه ها لرستان بروجرد خطبه ها لرستان امر به معروف و نهی جمعه بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم