Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین افزود: دشمنان ملت ایران که در صحنه نبرد و مقابله با ایران اسلامی، از ملت بزرگ سیلی خورده‌اند و در نبرد با جبهه مقاومت نیز چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشته و در برابر حزب الله لبنان زمین گیر شده و در فلسطین نیز در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده، تلا ش دارد تا با ترور جوانان ایران، انتقام جویی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل از نفوذ ایران اسلامی در سایر کشورها و قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی هراس دارد و به هر شکل تلاش دارد از ملت ایران انتقام بگیرند و ترور ناجوانمردانه یک پاسدار به عنوان یک شهروند نشان دهنده ضعف دشمنان در مقابله با ایران اسلامی است ولی آنان بدانند که با ترور عزیزان ملت نمی‌توانند پیشرفت انقلاب را سد کنند و اراده مردم در مقابله با آنان قوی تر خواهد شد.
وی با اشاره به پویش سراسری خواندن سرود انقلابی "سلام فرمانده" در سراسر کشور اضافه کرد: این سرود که با اقبال عمومی به ویژه نوجوانان روبرو شده، نشان می‌دهد که جامعه ما با وجود مشکلات موجود با نشاط و شادابی به سوی آینده روشن در حال حرکت است و از طرفی پیوند عمیق قلبی مردم و حضرت ولی عصر(عج) را به نمایش گذاشته ، این است که باعث شده رسانه‌های مزدور نیز از امثال این سرودها و حفظ روحیه انقلابی مردم نگران شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بااشاره به در پیش بودن ۱۴ و ۱۵ خرداد ادامه داد: امام راحل هدیه الهی در قرن گذشته است که ما توفیق درک حضور ایشان را داشتیم و ۱۵ خرداد از ایام اللهی است که سرآغاز نهضت انقلابی امام راحل بود و در آن حرکت مردم دشت ورامین، از اهمیت بسیاری برخوردار است و این ایام باید با شکوه برگزار شود.
محمودی با اشاره به حادثه تلخ ریزش ساختمان در آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان خاطرنشان کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان؛ متأسفانه ضعف مدیریت و نظارت هر از گاهی این موارد تلخ را به دنبال دارد که امیدواریم مسئولان امر در این خصوص قانون را به درستی اجرا کنند، مردم از مجلس انتظار دارند این وقت طلایی مجلس را با تمام توان در جهت دفاع از مصالح مردم به کار گرفته و مطابق شرع از حقوق مردم دفاع کنند.

برچسب‌ها ورامین تروریست نماز جمعه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین تروریست نماز جمعه تهران ورامین تروریست نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم