Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد حسینی امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی و از جنس مردم و غمخوار مردم است که در حوادث بلافاصله حضور می‌یابد و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: اعضای دولت غالباً از رزمندگان و یاران حاج‌قاسم و برخی هم جوانان متخصص و تحصیلکرده گام دوم انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند با عزم راسخ و روحیه انقلابی شرایط کشور روز به روز بهتر شود و در این زمینه دولت گام‌های خوبی برداشته شده است، افزود: رئیس جمهور با تجربه سال‌های بعد از انقلاب و با اشراف و شناخت به مسائل کشور با جدیت پیگیر امور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی تحول‌گرا است و می‌خواهد وضع موجود به نفع مردم تغییر کند و سند تحول در 37 موضوع اساسی کشور نوشته شده که وضعیت فعلی، راه‌های برون رفت از مشکلات، مقابله با چالش‌ها و وضعیت مطلوب در آن تبیین شده است.

حسینی با بیان اینکه حرکت دولت بر اساس قانون اساسی و یک خط مشی معین است و باید همه ظرفیت و توان را به کار گرفت تا به نتیجه رسید، بیان داشت: 22 سفر استانی توسط دولت انجام شده و سفر به استان کرمان نیز طی هفته‌های آینده انجام می‌شود و علت تأخیر در این سفر هم تعیین تکلیف استاندار بود و شاهد تحرک و پویایی در استان پهناور کرمان خواهیم بود.

وی به توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره و اظهار کرد: یک تصمیم خلق‌الساعه بدون مشورت با نخبگان و اقتصاددانان به‌عنوان ارز ترجیحی گرفته شد که ظاهر آن خوب بود و کالای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما این طرح یبه نام مردم و به کام رانت‌خواران تمام شد.

حسینی بیان کرد: دولت باید شبانه‌روز کار کند و خواسته‌های اقشار مختلف هم باید معقول باشد و مردم اطمینان داشته باشند همه همّ و غم دولت بهبود وضعیت موجود و شرایط اقتصادی بهتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در ارتباط تولید بهتر از گذشته عمل می‌شود زیرا بعضی‌ها در گذشته برای بهبود اوضاع اقتصادی امیدشان فقط به غرب و برجام بود اما این دولت سیاست متوازن را در پیش گرفته و با کشورهای دنیا در تعامل است.

وی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کشورها را نشانه تحرک دانست و عنوان کرد: بعضی در گذشته گفتند جریان انقلابی و ارزشی زبان دنیا را نمی‌فهمند اما نیروهای انقلابی از موضع اقتدار و عزت وارد شده و در مذاکرات مثل گذشته دچار وادادگی نیستیم که امتیاز بدهیم.

حسینی با بیان اینکه برجام باید برای ما منافع اقتصادی داشته باشد و تحریم‌ها در عمل برداشته شود، بیان داشت: تنها گزینه پیش روی ما دیپلماسی و گفت‌وگو است و کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند جرأت نگاه چپ به ایران ندارد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور سیدمحمدحسینی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود