Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی این کشور آخرین بازی دوستانه و رسمی خود را پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر ریاض و در تاریخ ۱۶ نوامبر(۶ روز پیش از بازی اول در جام جهانی) مقابل تیم ملی کرواسی، نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار خواهد کرد.

عربستانی‌ها که به تازگی قرارداد هروه رنار را هم تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده‌اند با مقدماتی بسیار خوب خود را مهیای جام بیست و دوم می‌کنند تا مانند دوره قبل وداعی زودهنگام با جام نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این مسیر و در ۲ پنجره فیفا دی ۲ بار به اسپانیا سفر می‌کنند و با تیم‌های کلمبیا، ونزوئلا و اکوادور بازی دوستانه به انجام می‌رسانند. دیدار با کرواسی نیز آخرین مسابقه آنها پیش از جام جهانی است که در حضور تماشاگران‌شان برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم ملی فوتبال عربستان باید در جام جهانی به مصاف تیم‌های آرژانتین، لهستان و مکزیک برود.

برچسب‌ها آرژانتین لهستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کرواسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرژانتین لهستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرژانتین لهستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کرواسی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس

نسل قهرمان جهان ایتالیا، حالا به سن مربیگری رسیده اند.

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این بازی تقابل دو هم بازی سابق و قهرمان جهان در تیم ملی ایتالیا بود. دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو نزدیک به یک دهه در آتزوری هم بازی بودند. کاناوارو در اولین تجربه مربیگری خود در اودینزه موفق به کسب امتیاز نشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!