Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فدراسیون چوگان، رقابت های رده بندی و فینال چوگان آقایان جام آبیدر گرامیداشت مرحوم فرخ سنندجی صبح امروز (جمعه ۶ خردادماه) در مجموعه چوگان‌ و سوارکاری نوروزآباد برگزار ‌شد.

بر این اساس تیم های کانون چوگان‌ و پاسارگاد در مسابقه رده بندی با یکدیگر رقابت کردند که نهایتا چوگان‌بازان کانون چوگان‌ توانستند با کسب نتیجه ۶ - ۵ پیروز شوند و به مقام سومی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسابقه فینال چوگان جام آبیدر نیز با حضور ورزشکاران تیم نوروزآباد و خرگوش دره در چهار چوکه برگزار شد و چوگان‌بازان نوروزآباد توانستند با کسب نتیجه ۶ - ۴ روی سکوی نخست این رقابت ها بایستند و تیم خرگوش دره نیز به مقام دوم دست یافت.

همچنین ابراهیم نوزائی، رییس فدراسیون چوگان نیز در پایان این رقابت‌ها از خانواده مرحوم فرخ سنندجی به عنوان پیشکسوت این رشته ورزشی تقدیر کرد.

برچسب‌ها فدراسیون چوگان شهر تهران فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون چوگان شهر تهران فدراسیون سوارکاری فدراسیون چوگان شهر تهران فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید