Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@05:30:37 GMT

عصبانیت اسکوچیچ از شرایط تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۶۶۰

سرمربی تیم ملی فوتبال از شرایط به وجود آمده بابت لغو بازی با کانادا به شدت گلایه‌مند است. ناطقان: لغو بازی ایران و کانادا که روز گذشته به طور رسمی از سوی فدراسیون کانادا اعلام شد تیم ملی کشورمان را دچار مشکل کرد. در این شرایط  که انتقادهای زیادی به فدراسیون فوتبال بابت پذیرفتن بازی با کانادا در خاک این کشور شده، اسکوچیچ نیز به شدت از فدراسیون فوتبال به دلیل لغو این دیدار تدارکاتی که اولین فیفادی برای آماده سازی جام جهانی بود، ناراحت و گلایه‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسکوچیچ از اینکه شاگردانش فیفادی خرداد ماه بلاتکلیف شده‌ و هنوز نمی‌داند برای اردوی آماده‌سازی چه مسابقات و برنامه‌ای پیش‌رو دارد عصبانی است. سرمربی تیم ملی تصور نمی‌کرد این چنین اولین بازی فیفادی را از دست بدهد و اکنون باید به فکر برنامه‌ریزی برای روزهای دیگر فیفا باشد تا بیشتر از این زمان را از دست ندهد. منبع: مشرق برچسب ها: عصبانیت ، اسکوچیچ ، شرایط تیم ملی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عصبانیت اسکوچیچ شرایط تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم