Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:26:23 GMT

تصمیم مدافع پرسپولیس برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۶۹۷

تصمیم مدافع پرسپولیس برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا ابراهیمی مدافع میانی و کاپیتان فصل گذشته گل‌گهر که در این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان گرفته است. این بازیکن در طول فصل بیشتر نیمکت‌نشین بود و همین موضوع باعث شده تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ابراهیمی با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری هم مواجه شده و با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، می‌خواهد در تیم دیگری بازی کند.

علی نعمتی و فرشاد فرجی دو مدافع دیگر پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دارند و فصل بعد هم در این تیم می‌مانند ولی وحدت هنانوف دیگر مدافع پرسپولیس با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، هنوز ماندنش قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که باشگاه اقدام به فروش این بازیکن کرده یا به صورت توافقی قرارداد هنانوف را قصد کند. مدیران پرسپولیس در این زمینه در انتظار تصمیم نهایی یحیی گل‌محمدی هستند.

سید جلال حسینی نیز وضعیت مشخصی در پرسپولیس ندارد. گل‌محمدی مدتی پیش اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای ماندن در پرسپولیس بر عهده خود حسینی است ولی سید جلال هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. کادر فنی سرخ‌پوشان منتظر تصمیم حسینی است تا در مورد وضعیت خط دفاعی و جذب مدافعی غیر از مرتضی پورعلی گنجی تصمیم بگیرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت علی نعمتی مرتضی پورعلی گنجی علیرضا ابراهیمی سید جلال حسینی یحیی گل محمدی پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش فرهیختگان، نکته جالب اینکه تصاویر تمرین نشان می‌دهد، صادقی برخلاف سایر هم تیمی هایش این روز ها در تمرینات حضور شادابی ندارد!

او که مدتی است فرصت بازی چندانی پیدا نکرده، شب گذشته هم بدون صحبت با خبرنگاران ورزشگاه را ترک کرد تا شایعات جداییش از پرسپولیس در پایان فصل به اوج خود برسد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902159

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد