Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:18:39 GMT

ملت ایران ولایتمدار و بصیر هستند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۷۱۸

ملت ایران ولایتمدار و بصیر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و با اشاره به حضور مردم در مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) ثابت کردند که مردم بیدار ولایتمدار و بصیر هستند و حق و باطل را تشخیص می‌دهند. اگر چه برخی می‌گویند که مردمی که سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند تعدادشان ۱ میلیون هم نیست، اینها را افرادی که به فکر عناد هستمد در فضای مجازی می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوشی با اشاره به تفرقه افکنی دشمن در فضای مجازی گفت: به فرض که از ۸۰ میلیون مردم دیندار تعداد محدودی هم در فضای مجازی واقعیت هارا جور دیگری بیان کنند امّا ما با اتحاد مردم می‌فهمیم که ما مردم بیداری داریم.

امام‌جمعه شهرستان فریدن با اشاره به اجرای سرود در ورزشگاه آزادی گفت: اجرای این برنامه بغض و کینه‌ی دشمن را به همراه داشت. و این برنامه به دشمن نشان داد که مردم ایران در همه ی برنامه‌های دینی حضور دارند.

سیاوشی اظهار کرد: سوم خرداد و روز آزادی خرمشهر و حادثه‌ی دلخراش آبادان را پشت سر گذاشتیم و اینها به ما درس‌های مختلفی داد. باید یاد بگیریم هر کسی در قبال وظیفه‌ی خود باید کارش را درست انجام دهد.

بیشتر مشکلات ما به خاطر نبود صلاحیت و نظارت است

وی اضافه کرد: ما می‌دانیم که آزادی خرمشهر در کمال ناباوری انجام شد ولی با تلاش ویژه و شبانه روزی، تلاشی همراه با توکل و توسل. پس باید همه ی کسانی که کار اقتصادی می‌کنند از راه درست وارد شوند.

امام جمعه فریدن با اشاره به مشکلات فریدن تصریح کرد: مردم ما کمبودها را قبول دارند اما تبعیض‌ها را قبول ندارند. وی تاکید کرد؛ مقام معظم رهبری فرمودند: مجلس ما مجلس انقلابی است، مردمی که در انتخابات شرکت کردند و به نمایندگان انقلابیرای دادند می‌خواهند ببینند حاکمیت در همه جا انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: ما مشکلات آب و محرومیت منطقه‌ی فریدن را داریم. نماینده وفرماندار باید وقتی از استاندار محترم و رئیس جمهور محترم بگیرند و در جلسه‌ای مشکلات این منطقه را مطرح کنند و این به معنای دفاع از حق مردم است.

سیاوشی گفت: مسئولان ما جلسه‌ای با جوانان و نخبگان شهرستان داشته باشند و فرصتی به آنها بدهند و از نظرات آنها استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان فریدن گفت: حق و باطلاز زمان هابیل و قابیل تا قیام و قیامت هست، باید مسئول انقلابی ما ببیند مصلحت مردم چیست و قاطعانه از حق مردم دفاع کند.

وی با اشاره به اتحاد و دینداری مردم تاکید کرد: برای ما جای افتخار است که مردم ما در کمال آرامش باتمام کمبودها زندگی می‌کنند نباید بگذاریم حق آنها ضایع شود.

کد خبر 5500486

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه روحانیون و ائمه جمعه آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خطبه های نماز جمعه متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند