Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با گرامیداشت 7 خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس، به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند، مجلس از ارکان اصلی مدیریت کشور است،نماینده مجلس باید متوجه جایگاه رفیع مجلس باشد و به تناسب این جایگاه رفیع مراقبت از خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری بار دیگر مجلس کنونی را مجلسی انقلابی خواند و مردمی بود، اجتناب جدی از تبعیض و فساد و پرهیز از گرو کشی را از الزامات نماینده انقلابی دانست و بار دیگر بر پرهیز نمایندگان در دخالت، در انتصابات و عزل مدیران شهرستانی و استانی تاکید نمودند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه مه داد: امیدوارم نمایندگان مجلس با نصب‌العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین بتوانند ضمن حفظ کرامت و آبروی خود در جامعه عامل رشد و شکوفایی کشورمان باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به دهم خرداد روز جهانی دخانیات، بیان کرد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم؛ چشمتان را باز کنید تقلید کورکوانه در مصرف قلیان، سیگار و مواد مخدر را نداشته باشید این موارد به غیر از زیان برای شما هیچ چیزی به ارمغان نمی آورد از مسؤولان شهرستان می‌خواهم  جلوی ترویج قلیان فروشی در کنار ساحل و تفرج‌گاه‌ها را بطور جدی بگیرند.

وی گفت: جای تاسف است که در ساحل شهر بندرعباس  قلیان فروشی بدون هیچ قانون و نظارتی فعال است، مجموعه بهداشت و درمان استان کجاست؟ که  در پیشگیری از این معضل بزرگ هیچ اقدامی نمی‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: مسؤولان استان های جنوبی از فرصت بوجود امده از سفر رئیس جمهور به کشور عمان به نفع تبادل تجاری با کشور عمان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام دکتر اسماعیل نیا با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان گفت: عمان از کشور های مهم خلیج فارس است و عضو شورای همکاری خلیج فارس که در 40 سال  قبل روابط پایدار و حسنه‌ای را با جمهوری اسلامی داشته است.

وی یادآور شد: سیاست ایران کاهش تنش‌های منطقه‌ای و ایجاد یک همگرایی کامل بین همسایگان است و عمان می‌تواند حلقه اتصال بین ایران و برخی کشور های دیگر باشد امیدواریم نتیجه این سفر تقویت همکاری‌های فی ما بین کشور های همسایه و کم شدن تنش های در منطقه باشد و همچنین مسئولان استان های جنوبی بتوانند از این فرصت ایجاد شده در افزایش تبادلات تجاری بین ایران و عمان حداکثر استفاده را ببرند.

وی با تقدیر  از ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه و منطقه پنچم نیروی دریایی سپاه بابت مراسمات باشکوه اخیر ،و اشاره به مراسم بازسازی عملیات بیت المقدس توسط سپاه شهرستان و مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زحمات این دو نهاد در برگزاری  با شکوه این مراسمات تشکر کردند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: شاهد سفر استاندار محترم، معاونین و مدیران کل ادارات استان و تشکل شورای اداری استان در شهرستان بندرلنگه و بازدید استاندار از برخی محلات محروم شهرستان بودیم این کار بسیار ارزشمند است ان شالله که ادامه پیدا کند.

این استاد حوزو دانشگاه بیان داشت: مردم از دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی اقدامات اینگونه‌ای را انتظار دارند و مصوبات بسیار زیادی برای اتمام پروژهای نیمه‌کاره و... داشتند که امیدوارم با پیگری فرماندار محترم این مصوبات به نتیجه برسد و فراموش نشود.

انتهاس پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه بندرلنگه خطبه استاندار هرمزگان اسماعیل نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی

 آیت الله عبادی در دیدار مسئول موسسه بینش مطهر کشور ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه استاد آیت الله مطهری گفت: آثار شهید مطهری بیش از گذشته ترویج و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: اساتید باید به صورت کلاسیک آثار و اندیشه‌های استاد مطهری، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سایر شخصیت‌ها را در برنامه‌های کاری و درسی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مجلس و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند تا آثار این استاد بزرگوار را در جزو برنامه‌های درسی قرار دهند. 

مسئول موسسه بینش مطهر کشور نیز با اشاره به اینکه امروز در کشور بیش از هزار نفر از اساتید و حوزه‌های علمی مورد تایید برای ترویج آثار و اندیشه‌های استاد مطهری در کشور فعالیت می‌کنند گفت: در این خصوص ۳۰ نفر از اساتید در خراسان جنوبی هستند که با هزار و ۲۰۰ دانش پژوه فعالیت می‌کنند.

هاشمی افزود: استفاده از کتاب‌های استاد مطهری و همچنین ۵ نفر از مراجع بزرگ کشور و بهره گیری از دیدگاه‌های آنان برای اقشار مختلف کودکان، نوجوانان و دانشجویان در برنامه کاری ما است.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آثار شهید مطهری در مراکز فرهنگی نیز باید گسترش یابد و جزو برنامه‌های درسی آنان باشد که بنیان فکری افراد را تقویت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است