Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@18:28:01 GMT

شرایط جوی در هفته آینده آرام است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۷۹۲

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شرایط جوی در هفته آینده آرام است و در نقشه‌ها مخاطره خاصی مشاهده نمی‌شود،گفت: در هفته آینده زابل گرد و خاک شدیدی را تجربه خواهد کرد و در سایر نقاط کشور نیز گرد و خاک رقیق و غبار محلی دور از انتظار نیست. ناطقان: صادق ضیاییان درباره جریان گرد و غبار در هفته آینده در کشور، اظهار کرد: اگرچه به طور کلی در هفته آینده گرد و غبارهای شدیدی وجود ندارد ولی در استان زابل گرد و خاک شدیدی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در باقی استان‌ها نیز گرد و غباری خفیف و پراکنده مورد انتظار است.

وی درباره شرایط جوی کشور در هفته آینده نیز افزود: در هفته آینده بارش‌های پراکنده در شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور نیز آسمانی صاف و به‌ تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق و غبار محلی مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان با بیان اینکه در هفته آینده دمای هوا روند افزایشی دارد،تصریح کرد: دمای هوا به طور کلی روند افزایشی دارد ولی این افزایش دما چشمگیر نیست‌ و نواسانات دمایی مورد انتظار است. منبع: عصر ایران برچسب ها: شرایط جوی ، هفته آینده ، آرام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرایط جوی هفته آینده آرام هفته آینده شرایط جوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز