Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  پیام نیازمند دروازه بان ایرانی که فصل گذشته به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوست، شرایط خوبی در این تیم ندارد و بازی‌های بسیار کمی به او رسید.

ادامه این روند ممکن است باعث جدایی نیازمند از تیم پرتغالی بشود اما هنوز چیزی مشخص نیست.

به گزارش روزنامه «اوجوگو» پرتغال، رضا مصطفایی مدیر برنامه این دروازه بان ایرانی گفت: پیام باید بیشتر بازی کند اما شرایط آسان نیست زیرا ساموئل (دیگر دروازه بان پورتیموننزه) هم عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند باشگاه به پیام علاقه مند هستند اما همه چیز به پورتیموننزه بستگی دارد. او دروازه بانی مدرن و چابک و مطمئن است و در بازی با پاهایش بسیار خوب عمل می‌کند.

مدیر برنامه پیام نیازمند ادامه داد: پیام می‌خواهد در جام جهانی حضور داشته باشد. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد چون ساموئل هم پیشنهادات زیادی دارد. فعلاً باید منتظر بمانیم.

 نیازمند در این فصل تنها ۵ بازی به میدان رفت و موفق شد دو پنالتی را مهار کند. او دو سال دیگر با پورتیموننزه قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش ۲۰ میلیون یورو است.

کد خبر 679299 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی