Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:48:56 GMT

حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان اصیل

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۸۵۲

حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان اصیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دارایی، روز جمعه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حاشیه نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ایران، با بیان اینکه در دوران کرونا همکاران حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نمره قبولی گرفتند، اظهار کرد: ما یک صنعت اصیل و دارای نخبگان داریم که در دوران کرونا توانستند به داد مردم برسند و این نشان داد که در کشور ما پیشرفت خوبی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم، گفت: مطالبات حق الناس است و باید به صورت جدی نسبت به آن اقدام شود و حق صنعت ارائه تسهیلات است و دولت به صورت یکپارچه باید از تولید کنندگان حمایت کند.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: موضوع مواد اولیه و تولید نهایی باید متعادل باشد و نتیجه تولید دانش بنیان و…، این بود که کرونا را مدیریت کردیم و داشتن تولید کنندگان خوب هم با مدیریت خوب به نتیجه می‌رسد و در این دولت اتفاقات خوبی افتاده است.

دارایی با بیان اینکه ما به صورت ۱۰۰ درصدی حمایت می‌کنیم، گفت: ما وظیفه کمک به تولید کنندگان را داریم و برای ما اصالت بسیار مهم است و نباید تولید فیک داشته باشیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: ما در کنار وظایف نظارتی، وظایف حمایتی هم داریم و این کار را ما در چند وقت اخیر انجام دادیم و به دنبال رفع بروکراسی‌ها هستیم.

کد خبر 5500499

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو بهرام دارایی تجهیزات پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا آبله میمون آمار کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تجهیزات پزشکی سازمان جهانی بهداشت هفته بدون دخانیات سازمان نظام پرستاری ساختمان متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی