Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:07:52 GMT

مسببان حادثه آبادان مورد برخورد قرار گیرند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۹۰۶۸

مسببان حادثه آبادان مورد برخورد قرار گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی مجلس حل مسائل اساسی کشور است، اظهار داشت: قوه قضائیه، مجریه و مقننه چند ضلع مدیریت کشور هستند که مجلس شورای اسلامی از ضلع‌های مهم هندسه مدیریت در کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از نظر رهبر معظم انقلاب، انقلابی بودن بسیار مهم است اما مهم‌تر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن است گفت: چه بسیار افرادی که در آغاز انقلابی بودند اما در مسیر دچار لغزش شدند.

امام جمعه بوشهر گفت: انقلابی فکر کردن و عمل کردن، ساده زیستی، مردمی بودن و مسئولیت پذیری از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس باید آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تجمل گرایی راه شیطان و خطری برای مسئولان است گفت: هر مسئولی که به سمت تجمل گرایی حرکت کرد بدانید در آینده نزدیک دچار انحراف و سقوط می‌شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پای قانونی که تصویب می‌کنند بایستند اضافه کرد: نمایندگان مجلس برخاسته از متن مردم هستند بر این اساس نمایندگان مردم باید این روحیه مردمی را حفظ کنند و خود را مدیون مردم بدانند و ضمن همکاری با دیگر قوا در یک کلام خود را هزینه انقلاب کنند.

وی با اشاره به به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل و تاکید ایشان در خصوص برخورد با عوامل حادثه متروپل افزود: نباید مسئولان بعد از وقوع چنین حوادثی به فکر علاج واقع بیفتند بلکه باید با برنامه ریزی و نظارت دقیق و انجام کار اصولی از بروز چنین حوادث دل خراشی پیشگیری کنند.

صفایی بوشهری با تأکید بر برخورد عبرت‌آموز با مسببان حادثه تلخ در آبادان اضافه کرد: این نگاه مورد توجه ویژه دولت مردمی، جهادی و انقلابی سیزدهم د قرار گرفته شود تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم و مسئولان باید هرچه سریع‌تر صحنه را مدیریت و از آلام مردم و مصدومان این حادثه بکاهند.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید حسن صیاد خدایی گفت: این شهید بزرگوار مدافع حرم و در مبارزه با داعش و صهیونیزم بین الملل گام برداشته است.

وی ادامه دارد: آن کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند کسانی که از حقوق بشر دفاع می‌کنند و جان می‌دهند را تروریست معرفی می‌کنند و خود که از پایه گذاران داعش و سایر گروه‌های تروریستی هستند را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب مساله جهاد تبیین را در جامعه مطرح می‌کنند.

کد خبر 5500518

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر متروپل آبادان رهبر معظم انقلاب نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌)، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است