Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح و از فرماندهان الحشد الشعبی در عراق در خصوص تصویب قانون ممنوعیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش موازین نیوز، العامری گفت: به ملت عزیز و سرافراز عراق تبریک می‌گوییم که قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را تصویب کردند که اوج آگاهی و عشق مردم عراق به فلسطین می‌رساند که آرمان قدس  را  به عنوان اولین مسئله امت اسلامی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ائتلاف الفتح عراق افزود: ما از زحمات نمایندگان ملت وفادار به عهد خود هم متشکریم که تلاش مستمری در جهت وضع و تصویب این قانون تاریخی داشتند و از همه کسانی هم که خواستار تصویب این قانون شدند و از آن حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: به دنبال تصویب این قانون، عادی‌سازی و دعوت به آن و تبلیغ برای آن جنایتی است که مجازات قانونی دارد و در نتیجه عراق پیشگام تحکیم حق فلسطین  و بالا بردن قدرت امت در افزایش روحیه مقاومت برابر رژیم صهیونیستی و موجودیت آن و نقشه‌های خصمانه آن راه انداخت تا همه تلاش‌های برخی رژیم‌ها و محافل مشکوک برای سوق دادن ملت‌های منطقه به سمت سازش ناکام بماند.

العامری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به معنای کشیدن شمشیر ذلت و سلطه صهیونیستی بر سینه ملت‌های منطقه و سرزمین، ثروت‌ها و سرنوشت نسل ‌ای آن دانست و گفت: چنین چیزی ممکن نیست و خدا و رسولش و مومنان چنین چیزی از سوی ما را قبول ندارند.

پارلمان عراق، روز گذشته، پیش‌نویس قانون «ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» را به رأی گذاشت و به‌اتفاق آراء آن را تصویب کرد.

مهم‌ترین بندهای این قانون، جرم انگاری هرگونه همکاری سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فنی، فرهنگی، ورزشی و علمی با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوانی است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: پارلمان عراق عادی سازی روابط با اسرائیل رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین

سخنگوی ارتش صهیونیستی به ناتوانی در نابودی مقاومت فلسطین اذعان کرد.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که شاید غزه سخت‌ترین میدان جنگ در جهان باشد.

هاگاری گفت به اسرائیلی‌ها دروغ نمی‌گوییم، زیرا حتی بعد از پایان حمله به رفح نیز مقاومت در غزه وجود خواهد داشت و حماس به سمت شمال رفته و نیروهای خود را تجمیع خواهد کرد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در اظهاراتی مدعی شده بود که پس از پایان عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حماس بار دیگر به قدرت باز نخواهد گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) به طور وحشیانه تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود را علیه غزه آغاز کرد اما با وجود گذشت بیش از هفت ماه، هنوز در تحقق هیچیک از اهداف اعلامی خود موفقیت نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی