Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری الجزیره در گزارشی با عنوان چرا ایران با ترور فرماندهان خود توسط اسرائیل مقابله با مثل نمی‌کند؟ به ترور شهید خدایی پاسدار مدافع حرم اشاره کرد و نوشت:

یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران معتقد است که کشورش از عملیات‌های اسرائیل چشم پوشی نکرده است و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طریق همپیمانان خود در جولان سوریه یا جنوب لبنان یا از داخل خاک فلسطین به آن واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره در ادامه نوشت: یک منبع ایرانی غیررسمی نزدیک به سپاه قدس گفت که نیروهای سپاه و دستگاه های امنیتی ایران بارها فرماندهان رژیم صهیونیستی را داخل خاک فلسطین اشغالی و خارج از آن هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تهدید کم سابقه عاملان و آمران شهادت سرهنگ پاسدار صیادخدایی از سوی رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خطیب جمعه اردبیل : دشمنان مدام می‌پرسند اسرائیل فرماندهان شما را ترور می‌کند چرا انتقام نمی‌گیرید؟ / ما در دام آنها نمی‌افتیم ناصرالدین شاه پیشنهاد تشکیل اسرائیل را به «صهیونیست ها» داد؟

این منبع که خواسته نامش فاش نشود گفت که در پی عملیات‌های مستقیم ایران علیه فرماندهان اسرائیلی تاکنون ۲۰ شخصیت اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند که برخی از آنها عبارتند از:

هلاکت افسر موساد «فهیم هیناوی» ۴۵ ساله که در چهارم دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در یکی از تقاطع های منطقه «غیناتون» در جنوب شرق تل آویو رخ داد. این عملیات ۷ روز بعد از ترور محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی صورت گرفت.

سال گذشته میلادی نیز ایران دو افسر دیگر به جز هیناوی را در واکنش به ترور فخری زاده در داخل تل آویو به هلاکت رساند.

ژنرال شارون أسمان ۴۲ ساله در یکم ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی در یکی از پایگاه‌های نظامی در شهر «نتانیا» در مرکز فلسطین اشغالی کشته شد. او فرمانده گردان «الناحال» در ارتش اسرائیل بود.

گابریل تالکر افسربلندپایه موساد در سطح معاون وزیر همراه با ۱۲ نفر دیگر در سیزدهم مارس گذشته در پی حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق کشته شدند.

الجزیره در ادامه نوشت که ایران باکی از آن ندارد که اعلام کند پشت پرده بسیاری از عملیات ها در داخل اسرائیل بوده است.

الجزیره ادامه داد: عملیات های دیگری نیز وجود دارد که عناصر اسرائیلی را هدف قرار داده و ایران آنها را بر عهده نگرفته است ولی اسرائیل خوب می‌داند که ایران پشت پرده آن قرار دارد.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1635423

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد