Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@09:52:56 GMT

لزوم رفع انحصار در اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۹۱۳۸

لزوم رفع انحصار در اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت

رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است و در دوران کرونا همکاران ما اقدامات خوبی انجام دادند و به صورت جهادی در این سال‌ها کار کرده‌اند.
مجید روحی رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور در نمایشگاه ایران هلث اظهار کرد: بازار تجهیزات پزشکی کشور باید از ۷ میلیارد به ۱۵ میلیارد دلار برسد و در حوزه تولید ما ۳۰۰ شرکت دانش بنیان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اشکال موجود در اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت، این هست که به محلی برای عده‌ای خاص تبدیل شده و همه آن‌ها در حال حاضر در سالن ۳۸b نمایشگاه حضور دارند گفت: اداره کل تجهیزات، صندوق شکوفایی، وزارت صمت در این سالن حضور دارند و انجمن تولید کنندگان ۲۳ دوره در این نمایشگاه حضور داشته، اما نباید مسئولان ما فقط به سالن ۳۸ b مراجعه کنند.

روحی با بیان اینکه تولید ما تمام نمایشگاه است و ما انتظار داریم حق شرکت‌های خارجی هم رعایت شود و انحصار طلبی نشود. ضریب تورم در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی افزایش داشته به ۴۰ درصد رسیده، اما شرایط ما به خاطر تحریم و قوانین داخلی بدتر است.

رئیس انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی کشور گفت: در تامین قطعات ما باید کریدور سبزی ایجاد شود که تولید کنندگان بتوانند کالاهای خود را از انبار گمرک به انبار خود منتقل کنند و در حال حاضر کالای بسیاری از تولیدکنندگان داخل گمرک باقی مانده است.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید تجهیزات پزشکی بهداشت نمایشگاه هلث تجهیزات پزشکی کشور تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است