Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه متروپل آبادان ضمن تسلیت این حادثه به خانواده‌ها و بازماندگان آن‌ها گفت: باید ابعاد این حادثه به طور دقیق و کارشناسانه بررسی شود.

وی تاکید کرد: اگر هر یک از دستگاه‌ها یا هر فرد و یا تشکیلاتی و یا حتی خود قوه قضائیه که مسئولیتی و یا وظایفی داشته‌اند و مسئولیتش را انجام نداده به طور جدی دنبال می‌شود به گونه‌ای که چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه از تشکیل کارگروهی برای بررسی همه جانبه حادثه در دولت خبر داد و گفت: گزارش این کارگروه باید به قوه قضائیه نیز داده شود و اهل فن هم از لحاظ فنی گزارش می‌کنند و همه کسانی که در این زمینه مسئولیتی داشته و یا مسئولیتی می‌توانستند داشته باشند و انجام نداده‌اند این‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه متروپل غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید/ بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید