Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:18:47 GMT

این زن جوان ۱۲ بار زایمان کرده است!+عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۹۲۷۰

این زن جوان ۱۲ بار زایمان کرده است!+عکس

زن و شوهر جوان قصه ی ما، با تعداد زیاد فرزندانشان و در نقطه مقابل با سن کمی که دارند، سوژه ی خبرگزاری های جهانی شده اند.

به گزارش برنا؛ در حالیکه این روزها، میل به فرزندآوری در میان زوجین به شدت کاهش پیدا کرده است و جهان در معرض خطر جدی قرار گرفته، هستند افرادی که با عشق و امید به ادامه ی نسل خود، خانواده ی شلوغی را تشکیل و اداره می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده ای که گاهی حتی تعدادشان به ۱۴ نفر هم میرسد.

در مورد کورتنی راجرزو شوهرش کریس صحبت میکنیم که به دلیل داشتن خانواده پرجمعیت خود، به شهرت دست یافته اند.

کورتنی ۳۷ ساله و کریس ۳۴ ساله، سال گذشته پس از تولد فرزند یازدهم خود، تیتر یک اخبار جهانی شدند و همان موقع بود که اعلام کردند، فرزند یازدهم آنها به زودی خواهر یا برادر جدیدی نیز خواهد داشت تا آرزوی داشتن ۱۲ فرزند در خانه آنها محقق شود و هر دو به رویای داشتن خانواده ۱۴ نفره دست یابند.

حالا امسال تصویر فرزند دوازدهم این زوج جوان نیز منتشر شد تا به همه ثابت کنند که پای حرفشان هستند و خیلی زود به آرزویشان رسیدند. چند وقت پیش بود که "کامبریا" فرزند شماره ۱۲ این خانواده در سانتافه نیومکزیکو به دنیا آمد.

کورتنی جوان و همسرش حالا ۱۲ فرزند که تشکیل شده است از ۶ پسر و ۶ دختر دارند. آنها در کنار این ۱۲ فرزند زندگی خوبی در مزرعه‌ ۱۲ هکتاری شان و با ۱۴۰ حیوان خود تجربه می کنند.

مادر جوان این ۱۲ فرزند که به جرئت با وجود سن کم و این تعداد فرزند، یک رکورد دار محسوب میشود در این مورد میگوید:داشتن این همه فرزند، احساس شگفت انگیزی است. ۶ فرزند اول ما همه پسر هستند و ۵ فرزند دختر هم پشت سرهم، بعد از پسرها متولد شده بودند که با دختر آخرمان، تعداد آنها نیز به ۶ رسید.

قطعا هزینه نگهداری از این تعداد فرزند، کم نیست و به گفته ی این زوج تنها بخش کوچکی از این هزینه ها، ۱۰ گالن شیر در هفته و ۸۰ پوشک بچه در ماه است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زایمان ۱۲ فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است