Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از قوه قضاییه، سرپرست دادسرای نظامی شرق استان تهران از محل وقوع انفجار در یکی از صنایع پارچین بازدید کرد.

در راستای دستور حجت الاسلام والمسلمین صالحی دادستان نظامی استان تهران در خصوص بررسی ابعاد و زوایای مختلف حادثه انفجار در یکی از صنایع نظامی پارچین، ابراهیم حاتمی سرپرست دادسرای نظامی شرق استان در صحنه حاضر و با حضور مسئولان و مدیران صنایع مربوطه وزارت دفاع، از صحنه بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه وقوع انفجار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید فروض و احتمالات مختلف در بروز حادثه بررسی و دستورات لازم صادر شد.

همچنین مزروعی، بازپرس کشیک با حضور بموقع در همان ساعات اولیه وقوع انفجار و پس از انجام تحقیقات لازم در مورد ابعاد حادثه، دستورات قضایی لازم مربوط به پزشکی قانونی و .. را به مسئولان هوافضا صادر کرد.

با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب رسانه‌ای دستورات لازم برای مسئولان حفاظت و بازرسی صنایع دفاع صادر و مقرر شد گزارش دقیقی در خصوص ابعاد حادثه تنظیم و در اسرع وقت به دادسرای نظامی ارائه کند.

در جریان انفجار صورت گرفته متاسفانه یکی از پرسنل این صنعت به فیض شهادت نائل آمده است.

حاتمی سرپرست دادسرای نظامی شرق استان و سپهردوست مدیر اداری و پشتیبانی مجتمع قضایی شرق استان در مراسم تشییع این شهید شرکت کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حادثه در پارچین انفجار در پارچین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وقوع انفجار شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند