Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:49:11 GMT

آتش بس آخرین لحظاتش را می گذارند/ دستان ما روی ماشه است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۹۴۵۸

آتش بس آخرین لحظاتش را می گذارند/ دستان ما روی ماشه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبدالله علی صبری» سفیر یمن در سوریه تاکید کرد که "جشن مقاومت و آزادسازی لبنان" عید همه آزادگان این جهان و عید ما مردم یمن نیز هست زیرا ما در مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی و مبارزه با رژیم اشغالگر یک دست هستیم.

صبری که در حاشیه مراسم سفارت یمن در دمشق به مناسبت روز ملی و وحدت یمن با خبرنگار العهد گفتگو می‌کرد، افزود: حزب الله و مقاومت لبنان زمانی که بر ارتش اشغالگر که خود را شکست ناپذیر معرفی کرد، شکست سختی تحمیل کردند، باعث اعتلای عربگرایی و نام لبنان و مسلمانان شد و مأموریت آزادسازی لبنان را محقق ساخت؛ این در حالی است که ارتش‌های قدرتمند عرب در انجام آن ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنانش گفت: به مقاومت اسلامی لبنان و دبیرکل آن جناب سید حسن نصرالله و همه آزادگانی که شگفت‌انگیزترین حماسه‌های قهرمانی را رقم زدند، درود می‌فرستیم.

سفیر یمن در سوریه درباره تحولات کشورش هم گفت: ما در حال نبرد آزادی، حاکمیت و استقلال هستیم، نبردی که فقط با تقویت و تحکیم وحدت در یمن کامل خواهد شد.

صبری با اشاره به آتش بس سازمان ملل در یمن افزود: این آتش بس آخرین لحظات خود را می‌گذراند و با چالش‌های بزرگی روبروست، اما فرصت همچنان فراهم است و اگر ائتلاف متجاوز به تمام مفاد آتش بس پایبند باشد و از نقض آن خودداری کند و برای تداوم آن ضمانت ارائه دهد، ما نیز به آن پایبندیم و در غیر این صورت، دستان ما بر روی ماشه قرار دارد.

گفتنی است این مراسم در منزل سفیر یمن در دمشق و با حضور جمع کثیری از نمایندگان هیئت‌های دیپلماتیک عربی و خارجی از جمله «مهدی سبحانی» سفیر ایران در سوریه و شخصیت‌های برجسته سیاسی سوریه و فلسطین برگزار شد و «عماد علی محمود عباس» وزیر دفاع جدید سوریه نیز در آن حضور داشت.

کد خبر 5500564

منبع: مهر

کلیدواژه: سفیر یمن سوریه آتش بس یمن مقاومت لبنان رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه فلسطین عراق جنگ اوکراین جو بایدن حمله روسیه به اوکراین لبنان ترکیه ایران مسکو ناتو آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌ الله لبنان به موضع صهیونیستی المالکیه
  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان