Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دستوار گفت: با توجه به اجرای سرود «سلام فرمانده» در عصر روز یکشنبه و در حسینیه امیرچقماق، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده این حسینیه از ساعت ۱۴ آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.

او گفت: در همه مسیر‌های منتهی به تقاطع شهدا از سمت میدان بهشتی، از سمت تقاطع امام مهدی (عج)، از سمت تقاطع بعثت و از تقاطع بسیج و سلمان محدودیت اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست برای جلوگیری از هرگونه اختلال با پلیس همکاری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور

تین نیوز

 

محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه تا یکشنبه ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در برخی از محورهای مواصلاتی کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بر اساس محدودیت های اعلام شده، تردد موتورسیکلت ها به استثناء موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان نیز برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، از مرزن آباد به سمت تهران در مسیر شمال به جنوب محور مسدود خواهد بود.

در این روز از ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد یک طرفه اعمال شده و از ساعت ۲۴ ممنوعیت تردد یک طرفه اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دوطرفه می شود.

بر اساس پیش بینی ها مبنی بر اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۴ اردیبهشت، از مرزن آباد به سمت تهران مسیر شمال به جنوب این محور از ساعت ۱۰ صبح به طور کامل مسدود خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۲ نیز تردد خودروها از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک طرفه بوده و از ساعت ۲۴ این محدودیت لغو و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دوطرفه می شود.

بر اساس محدودیت های پیش بینی شده تردد در محور کندوان در مسیر جنوب به شمال از ساعت ۸:۳۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت اعمال محدودیت از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اجرا می شود.

همچنین ممنوعیت تردد از ساعت ۹:۳۰ صبح این روز از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۱:۳۰ نیز از مرزن آباد به سمت تهران مسیر شمال به جنوب مسیر یک طرفه خواهد بود.

با اتمام این طرح در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، حرکت خودروها از پل زنگوله تا مرزن آباد در مسیر دوطرفه انجام می شود.

در روزهای اجرای اعمال محدودیت (جنوب به شمال) تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند، از ساعت ۷ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

از سویی بر اساس پیش بینی اعمال محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پر حجم بودن ترافیک از ساعت ۱۱ تا ۲۴ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۱ محدودیت ها از ابتدای آزادراه تهران شمال به مقصد چالوس اجرا می شود.

علاوه بر ممنوعیت تردد از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)، از ساعت ۱۴ تردد از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک طرفه خواهد بود، این طرح از ساعت ۲۴ اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دوطرفه می شود.

گفتنی است تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت از ساعت ۸ صبح قصد عزیمت به چالوس (جنوب به شمال) را دارند، از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.

در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت وبرگشت اعمال می شود.

در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است، تردد خودروهای تریلر از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ممنوع خواهد بود.

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها