Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:57:28 GMT

۲۴۰ بسته معیشتی در کیش توسط گروه های جهادی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۹۶۱۷

۲۴۰ بسته معیشتی در کیش توسط گروه های جهادی توزیع شد

به گزارش ایرنا، رییس شورای سیاستگذاری گروه های جهادی کیش عصر جمعه در آیین توزیع این بسته ها اظهار داشت: در چند سال اخیر به ویژه در دوران کرونا که سطح درآمد مردم دچار آسیب شد رزمایش مواسات و کمک های مردمی در قالب گروه های جهادی گام مهمی در تامین معیشت مردم داشت.

حجت الاسلام مهدی ادیب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای به کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آن ها دارد افزود: با کمک مردم و خیران کمک های بسیار خوبی به قشر محروم و کم برخوردار ارایه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکدام هر کدام از این بسته ها حاوی چهار قلم کالا شامل برنج، حبوبات، روغن و ماکارونی به ارزش پنج میلیون ریال بوده و به صورت کلی برای این کالاها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی گروه های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزینه شده است.
طی یک سال گذشته به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و مومنانه ۶ مرحله اجرا شده و به صورت میانگین در هر مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی دذ اختیارخانواده ها قرار گرفته است .

برچسب‌ها کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان کیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان بسته معیشتی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین