Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست برابر خوشه طلایی ساوه باعث شد رایکای بابل به لیگ دسته دوم نزدیک‌تر شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ودوم پیگیری شد که نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

مس شهر بابک صفر - ویستا توربین تهران صفر

خیبرخرم‌آباد صفر - قشقایی شیراز صفر

سرمربی استقلال ملاثانی: هواداران ملوان به ما سنگ و بطری پرتاب کردند

خوشه طلایی ساوه 3 - رایکای بابل 2

شمس آذر قزوین یک - شهرداری همدان 2

سایپا یک - آرمان گهر سیرجان یک

شهرداری آستارا صفر - مس کرمان صفر​​

ماشین سازی تبریز صفر - ملوان بندر انزلی 2

پارس جنوبی جم یک - استقلال خوزستان صفر

مس کرمان و ملوان بندر انزلی لیگ برتری شدند

استقلال ملاثانی یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر

تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی با 66 و 65 امتیاز، در جایگاه‌های اول و دوم لیگ یک قرار گرفتند و به لیگ برتر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گهر با 58 امتیاز در رتبه سوم ایستاد و خیبر خرم‌آباد با 56 امتیاز، در رده چهارم باقی ماند.

شاگردان پیروز قربانی در تیم رایکا، با 35 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ دسته اول روزگار می‌گذرانند و بخت اول سقوط به لیگ دو محسوب می‌شوند. تیم‌های شمس آذر قزوین با 38 و سایپا و ویستا توربین با 37 امتیاز، رتبه‌های سیزدهم تا پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. سقوط شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز به لیگ دسته دوم قطعی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان تیم فوتبال رایکا بابل لیگ دسته اول تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان تیم فوتبال رایکا بابل لیگ دسته اول لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود