Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@03:30:16 GMT

«همصدا» با هموطنان داغدار آبادان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۰۱۱۲

«همصدا» با هموطنان داغدار آبادان منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

قطعه موسیقی «همصدا» با صدای سالار عقیلی برای همصدایی و همراهی با هموطنان داغدار آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایران اکونومیست، قطعه موسیقی همصدا با صدای سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی، ترانه‌ای از زنده یاد افشین یداللهی و آهنگسازی حمیدرضا گلشن در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و کشته‌ و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در این حادثه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بهروزی‌نیا (نوازنده تار)، ایمان کی پیشینیان (تنظیم‌کننده)، محمد یعقوبخانی (طراحی) و گلد استودیو (ضبط) از دیگر عوامل قطعه موسیقی همصدا هستند.

 

                                  Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 04:12   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen  

 

 

به گزارش ایران اکونومیست، بخشی از برج دو قلوی ۱۱ طبقه در دست ساخت متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه دوشنبه (دوم خرداد) فروریخت و به خبر یک رسانه های کشور تبدیل شد.

از روز حادثه تاکنون تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال عملیات امداد و آواربرداری هستند و این اقدامات با حساسیت ویژه دنبال می‌شود اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات با احتیاط انجام می‌شود. در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ۳۷ نفر مصدوم شدند که ۳۵ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و  ۲ نفر بستری هستند.

احسان عباسپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان شامگاه ششم خرداد اعلام کرد: از روز دوشنبه تا ظهر جمعه پیکرهای ۲۴ نفر از جانباختگان توسط گروه‌های امدادی از زیر آوار خارج شده که دقایقی پیش پیکرهای ۲ فرد جانباخته دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شد. با خارج کردن این پیکرها از زیر آوار، تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۲۶ نفر افزایش یافت.

عباسپور اظهارداشت: به دلیل ناپایدار بودن سازه متروپل احتمال ریزش باقی مانده آن وجود دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سالار عقیلی ، ساختمان متروپل آبادان ، آبادان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سالار عقیلی ساختمان متروپل آبادان آبادان ساختمان متروپل متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد