Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظارها به سر رسیدند و مهم ترین بازی فصل فوتبال اروپا، میان لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد. دو تیمی که از یک فصل بسیار سخت با سربلندی خارج شده اند و برای رسیدن به بزرگ ترین افتخار ممکن در فوتبال باشگاهی، مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. 

لیورپول و رئال مادرید، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استادیو استادو فرانس شهر پاریس فرانسه برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اطلاعات بازی لیورپول و رئال مادرید تاریخ برگزاری: شنبه، 7 خرداد 1400 (28 می 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم استادو فرانس، پاریس تورنمنت: فینال لیگ قهرمانان اروپا - 22-2021 داور: کلمن تورپن (فرانسه) بررسی وضعیت تیم های لیورپول و رئال مادرید

لیورپول: بهترین فصل یورگن کلوپ در لیورپول و احتمالا سخت ترینِ آنها؛ قرمزها در مقاطع زیادی از فصل مجبور بودند هفته ای چند بازی برگزار کنند و البته که تا همین حالا هم پاداش خوبی برای این زحمت ها دریافت کرده اند؛ لیورپول تا پیش از این لیگ کاپ و جام حذفی انگلیس را فتح کرده و در لیگ هم برای قهرمانی تنها یک امتیاز کم آورد. تیم کلوپ که برخلاف 4 سال قبل حالا یک تیم باتجربه به حساب می آید، باز هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و برای کسب هفتمین قهرمانی تاریخ باشگاه مبارزه خواهد کرد. لیورپول در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین صعود کرد؛ تیم های شهر میلان، قهرمانان کنونی و سابق سری آ را از پیش رو برداشت و حالا پس از حذف ویارئال به مصاف پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها خواهد رفت. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند این فصل را به بهترین فصل یورگن کلوپ در لیورپول و یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه تبدیل کند؛ عدم قهرمانی اما رنگ فصل را از طلایی به نقره ای ترین حالت ممکن تغییر می دهد. 

رئال مادرید: کمتر تیمی را می توان پیدا کرد که به اندازه این رئال مادرید با قرعه های سخت رو به رو شده باشد؛ آنها می توانند ادعا کنند که در هر مرحله با سخت ترین تیم ممکن رو به رو شدند؛ پس از صدرنشینی در گروه، لوس بلانکوس به یکی از پرستاره ترین تیم های ممکن برخورد کرد؛ پاری سن ژرمن که تا دندان مسلح بود در سانتیاگو برنابئو تسلیم جادوی کریم بنزما و استادیوم تاریخی شد تا تمام اروپا صدای شیپور شاگردان آنچلوتی را بشنوند؛ شیپوری که پیغامش این بود "پادشاه اروپا برگشته". چلسی رئال مادرید را تا آستانه حذف پیش برد اما بیرون پای جادویی مودریچ، ضربه تمام کننده رودریگو و در نهایت گل بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان، کار مدافع عنوان قهرمانی را تمام کردند. منچسترسیتی، تیم کمالگرای پپ گواردیولا طی دو دقیقه با سانترهای جادویی کارواخال و ضربات مرگبار ستاره جوان برزیلی، از هم پاشید تا کریم بنزما دوباره تیمش را به سمت جلو پیش ببرد؛ رئال مادرید حالا در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و برای کسب قهرمانی چهاردهم می جنگد تا در تاریخ این تورنمنت جاودانه تر شود. 

ترکیب احتمالی لیورپول و رئال مادرید (سایت یوفا)

لیورپول: آلیسون | الکساندر آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون | هندرسون، فابینیو، کیتا | صلاح، مانه، دیاز

رئال مادرید: کورتوا | کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی | کروس، کاسمیرو، مودریچ | والورده، بنزما، وینیسیوس

اخبار تیم های لیورپول و رئال مادرید جدال غول های ذهنیت؛ در فینال لیورپول - رئال مادرید چه چیزی در انتظار ما است؟ یورگن کلوپ: رئال مادرید شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان است؛ حضور ما در فینال، اتفاقی نیست فابینیو و تیاگو رسیدند؛ لیورپول بدون غایب مقابل رئال مادرید حال و هوای پاریس پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس محمد صلاح: همه ما در لیورپول می خواستیم فینال را مقابل رئال مادرید برگزار کنیم کارلو آنچلوتی: شایستگی رئال مادرید برای قهرمانی به عملکردمان در فینال بستگی دارد ویرجیل فن دایک: قرار است مقابل یکی از بهترین تیم های تاریخ لیگ قهرمانان قرار بگیریم پیش‌بینی لاک پشت زرد: لیورپول فاتح لیگ قهرمانان می شود! دنی کارواخال: امیدوارم دومین شکست در فینال، بار غم سنگینی برای صلاح نداشته باشد فده والورده: برای فتح جام چهاردهم، از همسرم هم می گذرم! واکنش محمد صلاح به فینال لیورپول - رئال مادرید: تسویه حساب! مودریچ: حضور در 5 فینال اروپایی باورنکردنی است؛ اگر ضربه رودریگو گل نمی شد، پاس من ارزشی نداشت سادیو مانه: من به فکر گرفتن هیچ انتقامی از رئال مادرید نیستم کری محمد صلاح در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا: هنوز تمام نشده صلاح: من از رئال مادرید متنفر نیستم؛ آنها بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان هستند

 

غایبان تیم های لیورپول و رئال مادرید

لیورپول: دیووک اوریگی و جو گومز (احتمالی)

رئال مادرید: میگل گوتیرز

 

رویارویی های اخیر لیورپول و رئال مادرید

 

نکات بازی لیورپول و رئال مادرید لیورپول در 10 بازی از 12 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده است. لیورپول در 11 بازی از 12 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا حداقل 2 گل زده است. رئال مادرید در 8 بازی از 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا حداقل 2 گل زده است. رئال مادرید در 5 بازی آخر خود مقابل لیورپول در تمام رقابت ها شکست ناپذیر بوده است.  بهترین بازیکنان لیورپول و رئال مادرید (آمار مربوط به لیگ قهرمانان اروپا) تیم  بهترین گلزن  بهترین گل ساز بهترین بازیکن رئال مادرید کریم بنزما (15) وینیسیوس جونیور (6)  کریم بنزما (8.13)  لیورپول محمد صلاح (8) اندرو رابرتسون و ترنت الکساندر آرنولد (3) محمد صلاح (7.35) پیش بینی هواسکورد

لیورپول 2-1 رئال مادرید

اخبار داغ 

یونس دلفی به پرسپولیس پیوست / غیررسمی سعید صادقی، یک گام دیگر به سمت استقلال! قیمت سادیو مانه در نظر بایرن مونیخ مشخص شد ورود بازیکنان رئال مادرید به پاریس / گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا لیورپول و رئال مادرید کریم بنزما محمد صلاح ترین بازی ترین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم