Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی قانع گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه عصر امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه در کمربندی شهرک رضوان حرکت کردند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین حرکت در مسیر، به علت نامعلوم منحرف و کاملا واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع گفت: سرنشینان این حادثه (دو جوان ۳۰ ساله و راننده ۶۰ ساله) در اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که دو جوان در همان لحظات اولیه توسط حاضرین از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او گفت: به دلیل محبوس شدن راننده میانسال در خودرو، نیرو‌های آتش نشانی سریعا وارد عمل شده و پس از قطع جریان برق وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قانع گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودرو سواری را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است و دو سرنشین دیگر سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

نیرو‌های آتش نشانی در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز حوادث فارس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)