Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : سال گذشته سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح‌های توسعه‌ای استان کرمان در حوزه سنگ‌آهن آغاز شد، اما در حوزه مس متأسفانه به‌جز خیانت اتفاق نیفتاده است.

اخبار شرکتها؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : سال گذشته در حوزه صنعت در استان کرمان در حوزه سنگ‌آهن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای آغاز شده است اما در حوزه مس متأسفانه به‌جز خیانت اتفاق نیفتاد و در ۱۰ ‌سال گذشته باید سه پروژه ملی مس را در استان اجرایی می‌کردیم نه یکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایستار، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در اجتماع رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس شهرستان های رفسنجان و انار در محل حسینیه ثارالله رفسنجان با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت معیشتی مردم اولویت ما قرار دارد بیان کرد: اصلاح ساختار بودجه اولین اولویت مجلس به شمار می‌رود.

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه فضای خوبی در استان کرمان برای خدمت به مردم در دولت سیزدهم ایجاد شده است، گفت:برخی فکر می‌کنند جریان مواجهه ما با آمریکا بر سر موضوع هسته‌ای است و فکر می‌کنند، اگر در مذاکرات هسته‌ای توافق کنیم با آمریکا مشکلمان حل است درصورتی که این‌طور نیست.

پورابراهیمی افزود: در عرصه ماهیتی هم آمریکایی ها با اصل نظام و انقلاب مخالف هستند، لذا در عرصه اقتصادی هرچه در توان داشتند، در مبارزه با ایران به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن طراحی کاملا هوشمندانه در قالب جنگ اقتصادی را از اواخر دولت آقای احمدی نژاد علیه ایران آغاز کرده است ، عنوان کرد: در طول یک دهه اخیر توسط آن‌ها عملیات تحریم علیه ایران انجام شد و صدمات زیادی به اقتصاد ایران وارد شد.

پور ابراهیمی افزود :ما باید در درون، ساختارهای اقتصادی را تقویت می‌کردیم تا اثر تحریم‌ها کم شود لذا  به دلایل آماده نبودن و شرایط موجود در ایران این اثرات تبدیل به شوک‌های ارزی شد.

وی گفت: در یک دهه اخیر ارزش پول ملی ایران ۲۵ برابر تحت تاثیر قرار گرفت یعنی هر برابر حدود صددرصد شوک ارزی شد و هیچ کشوری توان مقاومت با این وضعیت را ندارد.

نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: به فرمان رهبری و عزم دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی فصل جدیدی در اصلاح ساختار نظام اقتصادی در کشور شروع‌ شده است.

پورابراهیمی افزود: سال گذشته در حوزه صنعت در استان کرمان در حوزه سنگ‌آهن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای آغاز شده، اما در حوزه مس متأسفانه به‌جز خیانت اتفاق نیفتاد و ما از لحاظ تولید مس رتبه پنجم ذخایر دنیا را با ۱۷ میلیارد تن ذخیره داریم، اما تولیدکننده بیستم دنیا هستیم.

وی گفت: امروز در طول ۱۰ سال اخیر تولید سنگ‌آهن در استان کرمان از یک میلیون تن به ۲۴ میلیون تن، گندله از دو میلیون تن به ۱۸ میلیون تن و فولاد از صفر به ۶ تا ۸  میلیون تن در استان کرمان رسیده‌است و این‌ها در شرایط تحریم اتفاق افتاد؛ اگر عزم و اراده وجود داشته باشد، شبیه نتیجه سنگ‌آهن در مساله مس هم اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در ۱۰ ‌سال گذشته باید سه پروژه ملی مس را در استان اجرایی می‌کردیم نه یکی؛ خیل عظیمی از بیکاران به ما مراجعه می‌کنند و رهبری هم بزرگ‌ترین تحول اقتصادی کشور را معادن اعلام کردند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مردم کرمان و راور در مجلس استان کرمان نماینده مردم میلیون تن سال گذشته سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد