Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:07:43 GMT

نرخ بیکاری در گلوگاه ۳۰ درصد است/حال بد بیمارستان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۰۲۱۵

نرخ بیکاری در گلوگاه ۳۰ درصد است/حال بد بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داودی جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه با حضور استاندار مازندران اظهار کرد: مردم شهرستان گلوگاه سهم بسزایی در ظهور انقلاب و در دفاع مقدس داشتند و نیروهای آن در عرصه توسعه و حرفه دکل بندی کوشش‌های فراوان داشتند و ۲۹۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مهمترین مشکلا شهرستان آن بخشی از منابع طبیعی و خدمات ثبتی است که باید به شهرستان بندرگز رفته و مطالبات را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد: سایت زباله سوز در انتهای روستای تیرتاش با ۲.۵ کیلومتر فاصله از جاده اصلی ظرفیت ۳۰ تن زباله سوزی را دارد و دانش بنیان است.

داودی گفت: روستای مصیب محله با توجه به مشکلات فراوان با دارا بودن بافت ملی در دل منابع ملی است و در تقسیمات کشوری این روستا جز بخش مرکزی محسوب شد و از بسیاری از امکانات بازمانده است.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: همچنان از مخابرات امور آب و نفت، پلیس راه محروم هستیم و برخی از ادارات نمایندگی هستند و نسبت به ارتقا نمایندگی به اداره باید تلا ش شود.

وی نبود اورژانس در بالادست را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: برای مناطق بالادست باید اورژانس از شهر به روستای بالادست برود و پاسگاه هم در بالادست نداریم و این تهدید امنیتی است.

فرماندار گلوگاه گفت: بیمارستان شهرستان حال مساعدی ندارد وآمبولانس مطلوب نداریم و فاقد سی تی اسکن و ام آر آی و.. هستیم.

داودی گفت: ورزشگاه شهرستان بلاتکلیف است و نیازمند اعتبار برای تکمیل آن هستیم.

به گفته فرماندار گلوگاه افزود: نرخ بیکاری ۳۰ درصد است و اقتصاد فعالی نداریم و در حوزه آب مشکل داریم و در اقتصاد و گردشگری وضعیت مطلوبی نداریم.

وی ادامه داد: بریدگی تیله نو قتلگاه مردم است و با توجه به اراضی پایین دست مشکلات فراوانی را داریم‌که نیازمند دوربرگردان یا زیرگذر مناسب هستیم.

داودی گفت: همچنین منطقه ممنوعه برداشت آب هستیم و نمی‌توان چاه حفر کرد و برا. شهرک صنعتی نیازمند خرید زمین برای توسعه هستیم.

کد خبر 5500634

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گلوگاه جلسه شورای اداری بیکاری ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک ابادان گرد و غبار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ریزش آوار متروپل آبادان شهید فرماندار گلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد