Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@19:48:47 GMT

نیکولو زانیولو در جشن قهرمانی رم حاشیه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۰۳۰۶

آاس رم با برتری 1-0 مقابل فاینورد به عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا دست یافت. جشن قهرمانی رمی ها روز گذشته با حضور گسترده هواداران در سطح پایتخت ایتالیا برگزار شد. جشن قهرمانی رم نیز همچون جشن اسکودتوی میلان حواشی زیادی داشت.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بارها هواداران رم با شعارهای خود لاتزیو را مورد تمسخر قرار دادند و در این میان گاهی اوقات بازیکنان رم نیز با هواداران هم صدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از چند شبکه شهر رم به طور مستقیم پخش شد. زانیولو همراه با هواداران رم شعارهایی ضد لاتزیو خواند و از آنها خواست کانال تلویزیون را عوض کنند. همچنین بنری در دست هواداران رم بود که به فرزند هنوز متولد نشده ماتیا زاکانی بازیکن لاتزیو اشاره داشت. کیارا نستی همسر زاکانی، نامزد سابق زانیولو است. در این بنر به کنایه نوشته شده بود که در پدر اصلی این فرزند زانیولو است! زانیولو بعد از دیدن این بنر خندید و با سر و دست آنرا تایید کرد. گفتنی است او رابطه بسیار بدی با هواداران لاتزیو دارد چراکه در دوران مصدومیت هواداران بیانکوچلستی بارها زانیولو را مسخره کردند.

گفته می شود دادستان فدرال وارد قضیه شده و به شعارهای ضدورزشی رمی ها رسیدگی خواهد کرد.

همچنین بخوانید: بنر تیفوسی‌های لاتزیو مقابل زمین تمرین رم خطاب به زانیولو: روی ویلچر از دربی لذت ببر چُلاقِ رم!

 

اخبار داغ 

یونس دلفی به پرسپولیس پیوست / غیررسمی سعید صادقی، یک گام دیگر به سمت استقلال! قیمت سادیو مانه در نظر بایرن مونیخ مشخص شد ورود بازیکنان رئال مادرید به پاریس / گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  همچنین حضور ایران و بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی از ترس اعتراض ها در دوسالانه ونیز از خبرهای داغ این حوزه بود. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته