Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:04:47 GMT

کلوپ- آنچلوتی؛ دوئل شخصیت و سبک!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۰۵۶۷

کلوپ- آنچلوتی؛ دوئل شخصیت و سبک!

امشب تقابل رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲، به خاطر حضور یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی روی نیمکت سرمربی گری دو تیم، جذاب و تماشایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، شنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۱ دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال‌لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲ و با قضاوت "کلمن تورپن" فرانسوی به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول و رئال مادرید برای سومین بار در تاریخ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بسیاری از تقصیرها برای بازگشت این دو تیم به بزرگترین بازی سال بر عهده مربیان آنهاست. یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی شیوه‌های متفاوتی برای زندگی و مدیریت فوتبال دارند، اما هر دو در این قضیه که دوتا از بهترین‌های جهان هستند، مشترک هستند.

کلوپ، کاریزما و جنجگو:

آنها می‌گویند که تیم‌ها، شبیه رهبران خود هستند و در این مورد، در لیورپول، این عبارت می‌تواند صدق کند. یورگن کلوپ یک مرد پرانرژی، کاریزماتیک و بیش فعال است و تیمش دقیقاً همینطور است. یک تیم شاد و نترس. آنها فقط به تبدیل هر بازی به یک گل فکر می‌کنند. خسته شدن لیورپول کلوپ، کاملاً غیرممکن است.

از زمانی که او در سال ۲۰۱۵ به تیم انگلیسی آمد، مراحل زیادی را پشت سر گذاشت تا اینکه به هدفش رسید تا لیورپول را به جایی که شایسته آن است بازگرداند، جایی که الان در بین بهترین‌های اروپا است. او یک قهرمانی لیگ قهرمانان، یک قهرمانی برتر، یک جام حذفی، یک جام کارابائو، یک سوپرکاپ اروپا و یک جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. علاوه بر این، این سومین فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که آنها با مرد آلمانی تجربه می‌کنند، یکی را بردند و دیگری را شکست خورده‌اند، شکستی که دقیقاً مقابل همین رئال مادرید بوده است.

آنچلوتی، آرام و با تجربه:

از سوی دیگر، کارلو آنچلوتی به‌عنوان مردی متمایز است که می‌تواند در موقعیت‌هایی آرام باشد که ممکن است دیگران پر جنب و جوش باشند. مطمئناً بخش بزرگی از موفقیت او در روش حفظ آرامش در همه شرایط نهفته است. هر کس دیگری جای او بود، با گل سرخیو راموس در لیسبون کاملاً دیوانه می‌شد اما او به سختی شادی کرد.

همانند کلوپ و لیورپول، رئال مادرید به آنچلوتی شباهت دارد زیرا هر دو می‌توانند در لحظات پرتنش خونسردی خود را حفظ کنند. شاید به همین دلیل است که سفید پوشان در این فصل به بازگشت‌های باورنکردنی دست یافته‌اند که آنها را حالا به فینال پاریس رسانده است.

رئال مادرید با آنچلوتی به بهترین لحظات فوتبالی خود در دهه اخیر چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم رسیده است. آنچلوتی به اندازه مورینیو روی فوتبال ضد حمله‌ای شرط نمی‌بندد، او بیشتر روی سبک کنترل بازی و داشتن یک خط دفاعی قوی شرط می‌بندد، در حالی که بله، بدیهی است که رئال مادرید به دلیل نحوه درک فوتبالش، همیشه مدعی خواهد بود. یکی دیگر از کارهای جالب تیم او" فشار زیاد" است که مانع از پیشروی راحت رقیب با توپ به سمت دروازه شأن می‌شود.

کد خبر 578080

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا سرمربی لیورپول لیورپول تیم فوتبال لیورپول یورگن کلوپ سرمربی فوتبال انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر انگلیس آنچلوتی رئال مادرید رئال مادرید سرمربی رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا فرانسه پاریس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا