Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:56:38 GMT

فعلا برنامه‌ای برای تخریب متروپل وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۰۶۲۴

فعلا برنامه‌ای برای تخریب متروپل وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباسپور جمعه شب در جمع خبرنگاران درباره جزئیات حادثه متروپل بیان کرد: پس از حضور هشت گروه تخصصی در زمینه سازه روند آواربرداری از ساختان متروپل سرعت بالایی گرفته و در این زمان مقاومت سازه افزایش یافته است.

فرماندار آبادان تاکید کرد: اولویت ما در بحث آواربرداری تقویت سازه است و به همین دلیل نمی‌توانستیم از ماشین آلات سنگین استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازه در این زمان پایدار شده و آوار برداری به صورت سنگین در حال انجام است؛ البته ما در این زمان از جرثقیل‌های ۱۶۰ و ۱۸۰ تن و لودرهای ۹۷۰ استفاده می‌کنیم.

فرماندار آبادان بیان کرد: در حال حاضر در سه جبهه در حال آواربرداری هستیم و تا کنون دو خانه برای دسترسی بهتر تخریب شده و تخریب دو خانه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار را از مبادی رسمی دنبال کنند، عنوان کرد: در این زمان برنامه‌ای برای تخریب ساختمان در دستور کار نداریم.

کد خبر 5500651

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار آبادان ساختمان متروپل آواربرداری ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک ابادان گرد و غبار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ریزش آوار متروپل آبادان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند