Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ششم خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به ۲۵ شوال سال گشت شهادت مولانا جعفر بن محمد الصادق علیهماالسلام، بیان داشت: قبلاً راجع به اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عصر امام صادق علیه‌السلام که بسیار خاص بود و برای ائمه دیگر به وجود نیامد مطالبی عرض کرده‌ام و امروز هم فقط یک نکته کوتاه عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام صادق علیه‌السلام دین‌داری واقعی را به کسانی نسبت می‌دهد که طاغوت گریز باشند

وی در ادامه افزود: مرحوم کلینی در روایت مفصلی از عبدالله بن ابی یعفور از حضرت مطرح می‌کند که در آنجا امام علیه‌السلام دین‌داری واقعی را به کسانی نسبت می‌دهند که طاغوت گریز باشند و خود را تحت ولایت طاغوت نبرند.

امام‌جمعه کرج در ادامه خاطرنشان ساخت: حضرت فرمودند: «لاَ دِینَ لِمَنْ دَانَ اَللَّهَ بِوَلاَیَهِ إِمَامٍ جَائِرٍ لَیْسَ مِنَ اَللَّهِ». (روایت مفصل است من همین نکته را عرض می‌کنم) هر که خدا را با پیروی از امام ستمگری که از جانب خدا نیست دین‌داری کند، دین ندارد. مثل افرادی که تظاهرات دینی دارند اما می‌گویند ما باسیاست کاری نداریم؛ مشمول این روایت می‌شوند.

در هر زمان انسان باید نسبت به ستمگر موضع داشته باشد

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه در هر زمان انسان باید نسبت به ستمگر موضع داشته باشد و به طاغوت کافر باشد؛ و الا مشکل در دین‌داری به وجود می‌آید، اذعان داشت: نمی‌شود که انسان بی موضع باشد؛ دین‌داری فقط نماز و روزه و حج و زیارت یا فقط بعضی از اعمال که مؤونه‌ای ندارند نیست.

انسان اگر تولی و دوستی طاغوت را بپذیرد، دین ندارد

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این رابطه، تصریح کرد: به بیانی که حضرت آقا دارند، توجه کنید: «آن‌هایی که سیاست‌های آمریکا را در این منطقه اجرا می‌کنند و بر طبق میل و نظر و سیاست‌های آمریکا که طاغوت اعظم آمریکا است، شیطان اکبر آمریکا است، عمل می‌کنند، متمسّک به طاغوت‌اند، کفر به طاغوت ندارند. (همین بیان امام صادق علیه‌السلام است که انسان اگر تولی و دوستی طاغوت را بپذیرد چنین کسی دین ندارد. «لاَ دِینَ لِمَنْ دَانَ اَللَّهَ بِوَلاَیَهِ إِمَامٍ جَائِرٍ لَیْسَ مِنَ اَللَّهِ») اینکه ملّت ایران در مقابل زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی آمریکا ایستاده است، این نقطه‌ی اصلیِ اقتدارِ ملّت ایران است … این آن چیزی است که امّت اسلامی به آن احتیاج دارد، کفر به طاغوت و ایمان بِالله؛ اگر این شد، «فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی». این تمسک به عروه وثقی در مقابل طاغوت بودن است و امام صادق می‌فرماید اگر شما زیر بار ستم طاغوت رفتید، دین ندارید.

در همه حال باید طاغوت ستیز باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه تطبیق ایشان دقیق و به‌جاست، یادآور شد: قرآن کریم در آیه ۶۰ سوره مبارکه نساء همین تمایل به طاغوت و عدم کفر را نشانه نفاق و علامت منافقین می‌داند و می‌فرماید کسانی که در مسائل مبتلابه امور خودشان را نزد طاغوت (طاغوت در هرزمانی معلوم است) می‌برند تا حل‌وفصل کند، «یَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ ءَامَنُواْ…» گمان می‌کنند که اهل ایمان هستند، آن‌ها منافق هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم در این رابطه، مطرح کرد: در آیه ۱۳۸ و ۱۳۹ سوره نساء فرمود: «بَشِّرِ الْمُنَافِقِینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ». این‌ها کافرین را ولی خود قراردادند؛ اینجا بحث من منافقین نیست چون مطالب فراوانی مطرح است که آن‌ها حقائق الهی را انکار کردند و از رهبران الهی پیروی نکردند و از طاغوت تبعیت کردند و در گمراهی طولانی گرفتار شدند.

یکی از مهم‌ترین راهبردهای بنی‌عباس از بین بردن اسلام ناب و ترویج ولنگاری فرهنگی و ترویج حرام بود

وی بابیان اینکه خواستم این را یادآوری کنم که امام صادق علیه‌السلام به ما تذکر می‌دهند: در همه حال باید طاغوت ستیز باشیم که مصداق بارز آن امروز استکبار جهانی است، گفت: درزمان امام صادق امویان و بعد عباسیان طاغوت بودند. امروز این برادر بزرگوارمان که سخنران جلسه بود خیلی خوب جریان عباسیان را مختصراً شرح دادند و جنایت‌هایی که آن‌ها انجام دادند. خون‌ریز بودند. اسم خودش را گذاشته بود سفاح آن خلیفه؛ یعنی خون‌ریز.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه تأکید کرد: این‌ها طاغوت بودند و روش‌ها و سیاست‌هایی داشتند، هم امویان و هم عباسیان که یکی از مهم‌ترین راهبردهای بنی‌عباس در دوران حاکمیت خودشان از بین بردن اسلام ناب و ترویج ولنگاری فرهنگی و ترویج حرام بود. آن‌ها ولنگاری را در جامعه توسعه دادند؛ تاریخ آن زمان را مطالعه کنید. یکی از دستورات رسمی بنی‌عباس این بود که جامعه مبتلابه ولنگاری فرهنگی و بداخلاقی بشود و اسلام ناب از بین برود.

جنگ روایت‌ها

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه روش‌ها هم تقریباً مثل امروز بوده و با روایت‌های دروغ و جعلی تلاش می‌کردند باورهای مردم را عوض کنند، گفت: همین‌که امروز به آن جنگ روایت‌ها می‌گوییم، آن موقع هم بود. شکلش جور دیگر بود. رسانه‌شان غیر از رسانه‌های امروز بود ولی اساس کار، جنگ روایت‌ها و بیان مطالب کذب بود.

وی در ادامه اظهار داشت: بیانی را رهبر معظم انقلاب در تحلیل آن دوران و انحطاط فکری که به وجود آوردند دارند که فرمودند: این‌ها کار را به‌جایی رساندند که حتی نبوت را هم زیر سؤال بردند. می‌گفتند خلافت از نبوت بالاتر است و دست‌نشاندگانشان در مقام استدلال می‌گفتند: اگر شما کسی را در خانواده جانشین خودتان قرار دهید مهم‌تر است یا نامه‌ای بدهید که کسی به دیگری برساند؟ معلوم است که خلیفه مهم‌تر است و بعد می‌گفتند خلیفه‌الله و خلیفه رسول‌الله هم نمی‌گفتند و آن‌قدر تکرار کردند تا دیگر از یاد مردم خلیفه الرسول پاک شد و همه خلیفه‌الله می‌گفتند.

دشمن با تحریف واقعیت‌ها و تاریک جلوه دادن آینده و ناامید کردن مردم، تشویق به ساختارشکنی می‌کند

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: امروز هم برای از بین بردن مبانی اصیل و محکم دینی از همین ترفندها استفاده می‌کنند و با ایجاد تردید و شک و شبهه، انداختنِ جوانان در مارپیچ سکوت، تحریف واقعیت‌ها، ایجاد هراس و تاریک جلوه دادن آینده و ناامید کردن مردم، تشویق به ساختارشکنی و امثال این‌ها می‌کنند که همگی از مصادیق تبعیت از شیطان و طاغوت است که امام صادق علیه‌السلام نهی فرمودند.

اربعین موسوی از اول ماه ذی‌القعده تا دهم ذی‌الحجه است

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه ۱۱ خرداد مصادف با اول ماه ذی‌القعده اولین روز از دهه کرامت، اولین روز هفته حج، ولادت دختر موسی بن جعفر علیهماالسلام، حضرت فاطمه معصومه و روز دختر است، گفت: کسانی که قصد مواظبت بر نفس و توجهات معنوی دارند اربعین موسوی از اول همین ماه ذی‌القعده تا دهم ذی‌الحجه است. «وَوَاعَدْنَا مُوسَى ثَلَاثِینَ لَیْلَهً وَأَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ» این ۴۰ روز برای کسی که می‌خواهد مواظبتی داشته باشد زمان خوبی است که چله ای بگیرد یا کار معنوی انجام بدهد.

حضرت معصومه سلام‌الله علیها اسوه به‌خصوص برای دختران جامعه است

وی در بخش دیگری بابیان اینکه یکی از شخصیت‌هایی که نقش مؤثری در تاریخ داشته، حضرت معصومه سلام‌الله علیها است، گفت: حضرت در خانواده‌ای بزرگ و تربیت شد که پدر و پدربزرگ‏ و اجدادش، برادر و پسر برادرش همگی امام و معصوم هستند و لذا مثل زینب کبری سلام‌الله علیها الگو و اسوه به‌خصوص برای دختران جامعه است.

کسانی برای دختران وزنان مسلمان نسخه می‌پیچند که حداکثر تا ۳۰۰ سال قبل هیچ احترامی برای زنان قائل نبودند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه امروز دشمنان با القاء شبهات و ترویج افکار و عقاید باطل، با انواع ابزار، این گروه از افراد جامعه که نقش تربیت نسل دارند را موردتهاجم فرهنگی خود قرار داده‌اند، گفت: کسانی برای دختران وزنان مسلمان نسخه می‌پیچند که حداکثر تا ۳۰۰ سال قبل هیچ احترام برای زنان قائل نبودند و اینکه میگویم ۳۰۰ سال حداکثر است و الا خیلی کمتر از این است.

اسلام به بانوان کرامت داد

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه اسلام آمد و به بانوان کرامت و حق رأی داد، بیان داشت: تاریخ را بخوانید بحث بیعت گرفتن پیامبر از بانوان را در مقاطع مختلف که قرآن هم به موردی اشاره می‌کند؛ این رأی دادن است. درحالی‌که بخوانید در تاریخ که آمریکا حق رأی را بعد از جنگ جهانی اول به بانوان آن‌هم سی سال به بالا داد.

اسلام برای بانوان استقلال مالی قائل است

وی بابیان اینکه اسلام برای بانوان استقلال مالی قائل است و درآمدهایی که کسب می‌کنند را برای خود آنان می‌داند، تأکید کرد: خودشان هم اجازه دارند خرج کنند و شئونات را هم رعایت کنند؛ اما همین بریتانیای کبیر بااین‌همه دبدبه و جیغ‌ودادی که دارد و عالم را فریادشان پرکرده سال ۱۸۸۴ یعنی ۱۳۸ سال قبل قانونی تصویب کردند که زنان درآمدشان برای خودشان باشد؛ و الا قبلاً برای خودشان نبوده و باید می‌دادند به بزرگ‌ترشان. حالا فرصت نیست تا از این آمارها و عقب‌ماندگی‌هایی که داشتند و بانوان را مثل برده در مقابل اندکی پول یا غذا به کار می‌گرفتند، عرض کنم.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در ادامه افزود: همین بحث عفاف و حجاب که امروز داد می‌زنند را شما فقط فیلم‌های مستند آمریکائی و اروپائی قدیمی که راجع به کارها و فعالیت‌های آن دوره است را ببینید، حجابشان ازآنچه اسلام گفته بالاتر است. همین امروز که حجاب و پوشش همه دنیا را از بین برده‌اند؛ پوشش ملکه و خانواده سلطنتی مقررات خاصی دارد. از بقیه مردم سنگین‌تر است. باید حتماً بالباس ویژه‌ای بیایند. این‌طور نیست که آزاد باشند که هر جور در مجامع حاضر شوند.

اسلام از روز اول روی سواد بانوان تأکید کرد

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: اسلام از روز اول روی درس و سواد بانوان تأکید کرد و تشویق کرد و باز همین انگلیس تا سال ۱۹۴۷ به خانم‌هایی که درس می‌خواندند مدرک نمی‌داد و فقط اجازه داشتند که مطالعاتی داشته باشند.

اسلام زن را زنده کرد و در متن جامعه قرار داد

وی با تأکید بر اینکه اسلام زن را زنده کرد و در متن جامعه قرار داد، گفت: اسلام زن را در متن حیات قرار داد. او را منشأ اثر و عامل حیات و مایه تمدن می‌داند. آن‌وقت ببینید با همین جنگ روایت‌ها چگونه مسیر را منحرف می‌کنند.

امام‌جمعه کرج در ادامه گفت: در امور فرهنگی و هنری و ادبیات و امثال این‌ها در طول تاریخ اسلام جستجو کنید و مصادیق فراوان را ببینید و جهش بعد از انقلاب را هم ببینید. سرکوب توانائی‌ها و منحرف کردن بانوان به اسم آزادی در دوران پهلوی دست‌نشانده را هم ببینید.

نقش مهم بانوان در دفاع مقدس

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: چند روز قبل همسر شهید اصغر وصالی که فرمانده دستمال سرخ‌ها بود در دفاع مقدس، خانم کاظم‌زاده از دنیا رفت که خدای تعالی او را بیامرزد؛ عکاس جنگ بود و در جبهه‌ها حاضر بود، خیلی از عکس‌ها و صحنه‌های ناب دفاع مقدس توسط ایشان گرفته‌شده. ببینید وضعیت قبل و بعد از انقلاب را.

وی افزود: چند روز قبل توفیقی شد هدیه‌ای را از طرف حضرت آقا بردم برای یکی از بانوان بزرگوار دوران دفاع مقدس که یکی دو نفر دیگر هم مانده باید ببرم، بانوی کهن‌سالی که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه کارهای تدارکاتی و پشتیبانی را انجام می‌دادند و نقش مؤثری در کمک‌رسانی آن دوران داشتند. چقدر فداکاری و خدمت داشتند. این‌ها را بانوان ما انجام می‌دادند و نقش اساسی داشتند. بگذرم فاصله آن‌قدر زیاد است که اصلاً جای مقایسه نیست.

الگو گیری از حضرت معصومه سلام‌الله علیها نقش مؤثری در تربیت فرهنگی و دینی دختران ما دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دنبال کردن فضائل اخلاقی و مدارج علمی و رفتاری حضرت معصومه علیها السلام و الگو گیری از این بانوی بافضیلت نقش مؤثری در تربیت فرهنگی و دینی دختران ما دارد، گفت: این بانوی بزرگوار که هنگام ارتحال ۲۷ سال بیشتر از عمر گران‌قدرش نگذشته بود، هم اهل تفسیر بود و معلم قرآن و هم اهل سیاست بود و مبارزه. هجرتی که کرد همان هجرت در مسیر تمدن اسلامی است. شخصیتی به معنای واقعی عدالت‌خواه و انقلابی است و حتی در زمان‌هایی که پدر بزرگوارش موسی بن جعفر از داخل زندان مبارزات را راهبری می‌کرد دست از مبارزه نکشید به همین جهت افراد ترس و خوف داشتند با این خانواده وصلت کنند به‌علاوه کفوی هم برای حضرت نبود لذا ازدواج نکرد.

یکی از ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه شفاعت کبرای اوست

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه از ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه شفاعت کبرای اوست، گفت: می‌تواند همه شیعه را به بهشت ببرد. امام صادق علیه‌السلام هم قبل از ولادت حضرت بشارت دادند که: «تُدْخَلُ بِشَفَاعَتِهَا شِیعَتِی الْجَنَّهَ بِأَجْمَعِهِمْ». همه شیعیان من با شفاعت فاطمه معصومه‏ علیهاالسلام وارد بهشت خواهند شد.

مجلسیان بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را نصب العین خودشان قرار دهند

وی در بخش دیگری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: سخنان حضرت آقا به مناسبت ۷ خرداد که روز مجلس هست را با نمایندگان مجلس و نکات مهم آن را ملاحظه فرمودید ان‌شاءالله؛ عزیزان ما در مجلس با دقت دنبال خواهند کرد و نصب العین خودشان قرار می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه افزود: به‌خصوص دخالت در عزل و نصب‌ها که باید مدنظر دوستان باشد، در سراسر کشور و در خود استان ما که مستقیماً ورود نکنند. بله اگر مشورتی و سؤالی بود باید ورود کنند؛ اما در غیر آن صورت دستور رهبر معظم انقلاب است و توصیه است که همه باید مطیع باشند و اطاعت کنند؛ البته عزیزان ما و کسانی که می‌خواهند عزل و نصب کنند این‌ها حتماً با نمایندگان مشورت کنند همان‌طور که آقا فرمودند؛ چون بالاخره این‌ها اشراف بر استان دارند و افراد را می‌شناسند که به نفع استان خواهد بود.

با ترور نمی‌توانید نفوذ منطقه‌ای ایران را تحت تأثیر قرار دهید

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به ترور سردار شهید صیاد خدایی، گفت: راجع به تروری که توسط عوامل استکبار و بعضی اراذل داخلی که همراه بودند، واقع شد و شخصیت مؤثری را از ما گرفت به شما و خانواده محترمش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. تعبیری امام (ره) دارند که این شهادت‌ها ما را زنده‌تر می‌کند. عزم ما دررسیدن به اهدافمان بیشتر می‌شود و باور ما قوی‌تر می‌شود و ما را در طی مسیری که داریم محکم‌تر می‌کند؛ و البته حقد و بغض ما را نسبت به شما بیشتر می‌کند و فریادمان علیه شمارا بلندتر و محکم‌تر می‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با این کارها نمی‌توانید نفوذ منطقه‌ای ایران را تحت تأثیر قرار دهید، گفت: بدانید با این‌گونه عملیات خود را به نابودی نزدیک‌تر می‌کنید. باید دائماً نگران و در حال آماده‌باش باشید، چون درزمانی نه‌چندان دور انتقام الهی به سراغتان خواهد آمد.

ترور عبور از خط قرمز است و عواقب خاص به خود را دارد / جنایتکاران بهای سنگینی بابت آن خواهند پرداخت

خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه این ترور عبور از خط قرمز است و عواقب خاص به خود را دارد و جنایتکاران بهای سنگینی بابت آن خواهند پرداخت، گفت: امروز صهیونیست‌ها فهمیده‌اند که فرصت خوبی برای سوریه و جبهه مقاومت پیش‌آمده تا آنچه را که سال‌هاست منتظرش بودند که جولان اشغالی را آزاد کنند برای آن اقدام مؤثری داشته باشند. لذا نقشه‌های مختلف می‌کشند تا این مهم واقع نشود ولو با حملات گسترده هوائی که با فعال شدن سامانه اس ۳۰۰ در سوریه ترسی برای آنان به وجود آمده است.

امروز اوج اقتدار صهیونیست‌های پلید به هم زدن تشیع جنازه یک خبرنگار زن است

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه امروز اوج اقتدار صهیونیست‌های پلید به هم زدن تشیع جنازه یک خبرنگار زن است، گفت: رژیم غاصب این را به‌خوبی درک کرده است که محور مقاومت با مستشاری سپاه قدس توازن جبهه را به نفع خود تغییر داده و منطقه را در دست دارد. درنتیجه تلاش می‌کند برای خود ولو با ترور آبرو بخرد و خود را سرپا نگه دارد و ترس القاء کند که مقاومت را بشکند؛ اما تشییع باشکوه این شهید سعید صیاد خدایی به همه عالم نشان داد که نقشه‌های صهیونیست‌های پلید شکست‌خورده است.

چرا عده‌ای در مقابل ترور شهید خدایی خفقان گرفتند

وی در ادامه افزود: اینجا فقط باید تأسف بخوریم که چرا عده‌ای در کشور تا گاهی یک اتفاقی می‌افتد، یک اتفاق کوچکی می‌افتد، سروصدا و غوغا سالاری می‌کنند و خزعبلات به زبان می‌آورند؛ ولی در مقابل این ترور خفقان گرفتند، سکوت کردند، محکوم نکردند و چیزی نگفتند، حتی در آمریکا الآن بحران شیر است برای اطفال و کودکان آمریکا یا در بحث آن مدرسه‌ای که اسلحه کشیدند و کودک کشی کردند و تعدادی از کودکان را به خاک و خون کشیدند، درباره این‌ها هیچ حرفی نمی‌زنند.

خصومتی با مردم آمریکا نداریم / اگر مردم آمریکا در مورد بحران شیر درخواستی داشته باشند، می‌شود به آن‌ها در این رابطه کمک کرد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه افزود: اما ما اینجا عرض می‌کنیم که چون ما خصومتی با مردم آمریکا نداریم، با مردم هیچ کشوری خصومتی نداریم، با سردمداران و دولتمردانشان داریم؛ چون آن‌ها جنایتکار هستند و ستمکار هستند و ظالم هستند؛ اگر مردم آمریکا مطالبه داشته باشند در مورد بحران شیری که آنجا به وجود آمده و درخواستی داشته باشند، به نظر می‌شود به آن‌ها در این رابطه کمک کرد و خدماتی را به کودکان آمریکایی مردم ما برسانند.

باید قبل از واقعه جلو فاجعه را گرفت

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به حادثه متروپل آبادان، گفت: واقعه دل‌خراش و تأسف‌آور فروریختن ساختمان در آبادان را به همه بازماندگان و مردم تسلیت می‌گویم اما آنچه لازم است گفته شود این است که باید متصدیان امر ساخت‌وساز در شهرداری‌ها به‌خصوص در مناطقی که احتمال این وقایع بیشتر است دقت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه بابیان اینکه استان ما هم ازاین‌جهت موارد آسیب‌پذیر کم ندارد، گفت: گاهی به من گزارش می‌کنند و بنده گزارش‌ها را به مسئولین محترم جهت پیگیری و مراقبت لازم ارجاع داده‌ام و مواردی را خودم بازدید و تذکر داده‌ام اما فقط با تذکر و گفتن و اینکه بعد بخواهند و محاکمه کنند و هر کاری هم بخواهد بشود ثمره ندارد. باید اهتمام داشت و اقدام کرد و قبل از واقعه جلو فاجعه را گرفت.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی آیت الله حسینی همدانی امام صادق علیه السلام استان البرز در ادامه رهبر معظم انقلاب سلام الله علیها بخش دیگری استان البرز فاطمه معصومه جنگ روایت ها نقش مؤثری برای دختران صهیونیست ها مردم آمریکا داشته باشند حضرت معصومه قرار دهید دفاع مقدس برای خود دین داری جمعه کرج مهم تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت